Qke Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Als je met een voertuig rijd. Dan komt er soms linksvanboven te staan: NEAR MISS. Maar wat betekend dat? Reageren
.Senne Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Dat je een ander voertuig op een haar na hebt gemist, met andere woorden dat je er nèt niet tegen reed. Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 BUMP : Geld dit niet alleen als je tegen het voertuig in rijd? Want achteraan denk ik niet. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Volgens mij is het zo dat als je een hoge snelheid hebt (dat je alles makkelijk inhaalt), dat het dan niet uitmaakt welke kant je op rijdt. Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Volgens mij is het zo dat als je een hoge snelheid hebt (dat je alles makkelijk inhaalt), dat het dan niet uitmaakt welke kant je op rijdt. Ik zal het eens uitproberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.