Jump to content

Off Route


Grove4L

Recommended Posts

Zover ik weet zijn er geen speciale manieren om de politie kwijt te raken. Je zult toch echt je best moeten doen met die grote Prison Bus en de politie af moeten schudden, hoe moeilijk het ook kan zijn. Mijn advies is om van de snelweg af te rijden en de politie in de kleine straatjes kwijt te raken. Het kan even lastig zijn maar na een tijdje schud je ze echt wel af. Daarnaast kan de Prison Bus heel wat kogels hebben onderweg.

Mocht je bezig zijn met cheaten, dan is er uiteraard een code die je in kunt tikken op je telefoon om de politie kwijt te raken: 267 555 0100 - (COP 555 0100). De cheat blokkeert de Achievement "One Man Army Walk Free".

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip: rijd in North Holland de Subway in, ondergronds verlies je ze na circa 15seconden, rijd dan naar de Algonquin Bridge, rijd tussen de staken door, het voetgangerspad op en langs Broker er af, dan naar de gevangenis, duurt wel even, maar is succesvol :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip: rijd in North Holland de Subway in, ondergronds verlies je ze na circa 15seconden, rijd dan naar de Algonquin Bridge, rijd tussen de staken door, het voetgangerspad op en langs Broker er af, dan naar de gevangenis, duurt wel even, maar is succesvol :) .

Heb deze manier gebruikt, maar ik wist hem al langer. :) Toch bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip: rijd in North Holland de Subway in, ondergronds verlies je ze na circa 15seconden, rijd dan naar de Algonquin Bridge, rijd tussen de staken door, het voetgangerspad op en langs Broker er af, dan naar de gevangenis, duurt wel even, maar is succesvol :) .

Heb deze manier gebruikt, maar ik wist hem al langer. :) Toch bedankt!

Ik dacht dat ik hem zelf had verzonnen :cab: , maar proficiat met de missie :7 ...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip: rijd in North Holland de Subway in, ondergronds verlies je ze na circa 15seconden, rijd dan naar de Algonquin Bridge, rijd tussen de staken door, het voetgangerspad op en langs Broker er af, dan naar de gevangenis, duurt wel even, maar is succesvol :) .

Heb deze manier gebruikt, maar ik wist hem al langer. :) Toch bedankt!

Ik dacht dat ik hem zelf had verzonnen :cab: , maar proficiat met de missie :7 ...

In feite heeft mijn neef deze tip me getoont, maar hier op Gtaforum blijkt ook al gekend te zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met de bus op hoge snelheid over Plumbers Skyway gevlogen. Af en toe tegen de richting in om wat achtervolgers kwijt te raken. En toen ik boven het zuidelijke deel van Alderney was (ter hoogte van Grenadier St) was ik de cirkel uit. Vlak voor me was wel een politiewagen, maar die stond op de rechterrijbaan. En zoals het hoort, reed hij niet tegen het verkeer in naar me toe :bonk: En zo was ik ook vlak bij de plek waar ik die gasten moest afzetten...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...