Jump to content

Ati radeon 9800 pro

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een ati radeon 9800 pro en nu vraag ik me af of die zal gaan werken met sa ik hoor namelijk niet veel goeds over ati.

btw. Waar kan ik de nieuwste drivers downloaden? :blink:

Geplaatst:

Zelf heb ik er een en werkt het perfect! (zie screenshots op GTAgames.nl!)

Maar waarom vragen jullie allemaal of het werkt op jullie hardware? Je kan toch kijken naar de systeemeisen en zien dat het makkelijk werkt (of niet).

Je moet trouwens niet alleen naar je videokaart kijken maar ook naar je werkgeheugen en dergelijke.

Geplaatst:
Zelf heb ik er een en werkt het perfect! (zie screenshots op GTAgames.nl!)

Maar waarom vragen jullie allemaal of het werkt op jullie hardware? Je kan toch kijken naar de systeemeisen en zien dat het makkelijk werkt (of niet).

Je moet trouwens niet alleen naar je videokaart kijken maar ook naar je werkgeheugen en dergelijke.

Je hebt eigenlijk wel gelijk maar kijk eens rond hier je ziet iedereen klagen over ati kaarten met sa.

@killerbee Bedankt voor de drivers.

Geplaatst:

Ati kaarten werken probleemloos hoor..en een 9800 dat kan nog lang met de toekomst mee najah...tis n goede kaart die veel kan hebben (ervaring van vriend, die ook gta sa speelt met 9800...hij speelt alles op very high, maar aliassing UIT

• 6 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb die kaart ook, ook een 9800 pro maar SA werkt niet, ik heb nog niet kunnen uittesten

Maar Need For Speed Underground 2 kan ik bijna Full option spelen

EDIT : Ik heb een 9700 pro :$ Foutje

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Update je drivers (downloaden op ati.com)

En stel GTA SA niet alles op zijn aller hoogst in. Medium is voldoende.

Maar op zijn aller hoogste settings moet je met een 9800 pro nog wel 15 a 30 fps halen.

Geplaatst:

Ik de hele site van ATI afgezocht maar ik zie geen download voor 9700 pro, wat hebben jullie gedownload ??

Want SA start gewoon niet meer op, als ik dubbelklik op het icoontje van SA dan komt het cd-rometje en dan een zandlopertje en da niets meer, please help

Geplaatst:

Druk bij Customer care op find a driver.

De ATI Catalyst videokaart drivers werken met alle videokaarten van ATI.

Geplaatst:
' date='1 Jan 2006, 19:19:37' post='299065']

Het is een zalig goeie kaart (kost wel 300 euro):s

Ik denk dat je opgelicht bent :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...