Yves_Stylez Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Hallo, ik heb een paar weken geleden SA gekocht en alles geinstalleerd enz... Nu heb ik een paar car mods geinstalleerd en als ik wil opstarten crashed hij... Kan iemand mij snel helpen aub ? Grtz Yves Bewerkt: 4 november 2009 door VWO-er Onderwerptitel verduidelijkt en verplaatst uit SA: Technische Problemen Reageren
Mevin Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Al gedowngrade? Nee? Dan kan je het >> Hier << doen. En anders met SAMI Of met IMG Geinstalleerd? Reageren
Yves_Stylez Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Al gedowngrade? Nee? Dan kan je het >> Hier << doen. En anders met SAMI Of met IMG Geinstalleerd? Heb ik ookal gedaan voor SA MP. In me eigen server lukt het maar als ik gewone GTA SA opstart crashed hij... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Staat er nog enige error message? Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Heb je de mods met SAMI of handmatig geinstalleerd? SAMI word afgeraden, 't beste kan je dan de mod deinstalleren of SA deinstalleren en handmatig volgens de readme installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.