Revo050 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Ik heb hier even bij downloads gekeken, en dacht een nieuw stuk land voor gta SA te downloaden Ik heb het oude bestand verwijderd en vervangen door de nieuwe maar nu kan ik het hele spel niet meer opstarten. Nadat ik het spel heb geladen, blijft het balkje ongeveer op de helft staan. De muziek gaat wel gewoon door. Kan ik hier iets aan doen, of moet ik het spel dan opnieuw installeren? Ben ik dan mijn saved games ook kwijt? Grtz, revo Bewerkt: 4 november 2009 door VWO-er Onderwerptitel verduidelijkt en verplaatst uit SA: General Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Zat er toevallig ook een "main.scm" bij de modificatie? Zo ja, dan moet je een nieuw spel starten, alvorens je de modificatie kunt spelen. Anders denk ik dat je ergens een fout hebt gemaakt.. Je kunt het spel altijd herinstalleren, savegames blijven gewoon behouden zodat je gewoon door kunt spelen. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Zat er toevallig ook een "main.scm" bij de modificatie? Zo ja, dan moet je een nieuw spel starten, alvorens je de modificatie kunt spelen. Anders denk ik dat je ergens een fout hebt gemaakt.. Je kunt het spel altijd herinstalleren, savegames blijven gewoon behouden zodat je gewoon door kunt spelen. hij heeft V2.0 denk ik die is niet mod baar dus hier heb ik ff de downgrader die trouwens ook in de download database is te vinden Klik hier om de downgrader te downloaden Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Waar zie jij in zijn bericht dat hij V2.00 heeft..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.