Jump to content

Geluid alleen ruis, commandline.txt werkt niet?


tboat93

Recommended Posts

Hallo mede GTAers,

Ik heb nu inmiddels alle mogelijke oplossingen geprobeerd om die ruis overal weg te krijgen maar geen een werkt.

Ik heb:

Commandline.txt aangemaakt en daarin -fullspecaudio gezet, in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV gezet, gebeurt niks

Commandline.txt aangemaakt en daarin -minspecaudio gezet, in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV gezet, gebeurt niks

Commandline.txt aangemaakt en daarin -fullspecaudio & -minspecaudio gezet, in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV gezet, gebeurt niks

in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op 0 gezet, gebeurd niks

in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op 1 gezet, gebeurd niks

in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op 2 gezet, gebeurd niks

in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op max. gezet, gebeurd niks

Heb achter de naam van launchGTAIV.exe al -fullspecaudio gezet en ook -minspecaudio werkt niet

Heb achter de snelkoppeling van launchGTAIV.exe al -fullspecaudio en ook -micspecaudio uitgeprobeerd werkt niet..

Ik ben het echt beu, ik koop een spel van 30 euro, die je overigens ook niet meer kan ruilen vanwege de serial, en het werkt niet, nouja het werkt wel maar alleen het geluid ruist was irritant is.

Alvast bedankt voor hulp

Oja, pc specs..

Processor: Inter® Core2 CPU 6300@1,86Ghz (2 CPUs) (bij systeemeigenschappen: Kloksnelheid --> 1.86Ghz, 2.00GB)

Besturingsysteem: Microsoft Windows XP Media Center Edition

Bios: Pheonix - AwardBIOS V6.00PG

Geheugen: 2046MB RAM

DirectX versie: 9.0C

Grafische kaart: NVIDIA GeForce 8500 GT 512MB

Geluid: Soundmax HD Audio O

Help me alsjeblieft!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...