tboat93 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Hallo mede GTAers, Ik heb nu inmiddels alle mogelijke oplossingen geprobeerd om die ruis overal weg te krijgen maar geen een werkt. Ik heb: Commandline.txt aangemaakt en daarin -fullspecaudio gezet, in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV gezet, gebeurt niks Commandline.txt aangemaakt en daarin -minspecaudio gezet, in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV gezet, gebeurt niks Commandline.txt aangemaakt en daarin -fullspecaudio & -minspecaudio gezet, in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV gezet, gebeurt niks in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op 0 gezet, gebeurd niks in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op 1 gezet, gebeurd niks in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op 2 gezet, gebeurd niks in uitvoeren dxdiag ingetoetst, toen naar geluid gegaan, en hardware versnelling op max. gezet, gebeurd niks Heb achter de naam van launchGTAIV.exe al -fullspecaudio gezet en ook -minspecaudio werkt niet Heb achter de snelkoppeling van launchGTAIV.exe al -fullspecaudio en ook -micspecaudio uitgeprobeerd werkt niet.. Ik ben het echt beu, ik koop een spel van 30 euro, die je overigens ook niet meer kan ruilen vanwege de serial, en het werkt niet, nouja het werkt wel maar alleen het geluid ruist was irritant is. Alvast bedankt voor hulp Oja, pc specs.. Processor: Inter® Core2 CPU 6300@1,86Ghz (2 CPUs) (bij systeemeigenschappen: Kloksnelheid --> 1.86Ghz, 2.00GB) Besturingsysteem: Microsoft Windows XP Media Center Edition Bios: Pheonix - AwardBIOS V6.00PG Geheugen: 2046MB RAM DirectX versie: 9.0C Grafische kaart: NVIDIA GeForce 8500 GT 512MB Geluid: Soundmax HD Audio O Help me alsjeblieft! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Mischien de nieuwste drivers installeren van je geluidskaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Doen je speakers het wel? Is er ook ruis al luister je muziek oid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tboat93 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Misschien onnodig, maar heb Creative i-Trique 3200 en geluid is bij elk spel en muziek super goed.. Dus dat kan het niet zijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Je pc voldoet ook net aan de eisen. Zet die lines eens achter 'doel' in je snelkoppeling eigenschappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tboat93 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Al geprobeerd, werkt niet Bewerkt: 4 november 2009 door tboat93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tboat93 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Opgelost, goedkoop geluidskaartje gekocht van 15 euro van sweex 4.1 sound card en het werk nu perfect, toch bedankt voor moeite:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.