Jump to content

Spel resolutie verlagen, voor spel is opgestart?


Casss

Recommended Posts

Beetje dom. :duh:

Ik heb een Windows XP computer.

Let niet op het vista thema, dat heb ik er zelf opgezet.

Ik heb mijn GTA IV gekocht voordat ik had gekeken of mijn computer het aan kon!

Ik zei in mijn vorige topic, dat ik op mijn vaders laptop ging spelen, maar die is gecrasht :cry:

Dus mijn vraag is:

Kan ik de spel resolutie zo verlagen dat het spel hetzelde blijft maar het gewoon wat minder mooi is!

Oh ja ik weet dat dat in het spel kan maar het spel komt niet bij het menu met 2 flimpjes als je opstart, je snapt wel wat ik bedoel!

Ik wil dus voor dat mijn spel opgestart is de resolutie verlagen!

Ik geef je nu even mijn systeemspeceficaties:

sysspe.png

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :tu:

Gta-Kneusje :klap:

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Daar lager zetten of bij een programma als Ultramon, zodat hij lager gaat als je hem opstart en daarna weer originele hersteld, is wel handig :)

Kan je me misschien wat meer uitleg geven?

Zou ik graag willen want ik MOET weer gta spelen!!!

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je uitleg: Surf naar www.alternate.nl of www.azerty.nl en koop daar een nieuwe grafische kaart. Het liefst wel een beetje een goede zoals een 9600GT of HD4770, waarop GTA IV wél draait. Dan kom je ook vanzelf voorbij de 2 filmpjes en kun je GTA IV spelen.

Zelf op een resolutie van 20x15 is GTA IV nog niet te spelen op die videokaart. Helaas pindakaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je uitleg: Surf naar www.alternate.nl of www.azerty.nl en koop daar een nieuwe grafische kaart. Het liefst wel een beetje een goede zoals een 9600GT of HD4770, waarop GTA IV wél draait. Dan kom je ook vanzelf voorbij de 2 filmpjes en kun je GTA IV spelen.

Zelf op een resolutie van 20x15 is GTA IV nog niet te spelen op die videokaart. Helaas pindakaas.

Chips, is mijn computer toch ouwe meuk.

Kan ik niet gewoon de resolutie verlagen?

Zo dat het er minder mooi uitziet!

GTA: Sa Kan ik namelijk wel spelen!

Ik ga geen nieuwe videokaart kopen voordat ik echt merk dat mijn computer de meeste spelletjes niet meer aankan!!!!!

Please kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je uitleg: Surf naar www.alternate.nl of www.azerty.nl en koop daar een nieuwe grafische kaart. Het liefst wel een beetje een goede zoals een 9600GT of HD4770, waarop GTA IV wél draait. Dan kom je ook vanzelf voorbij de 2 filmpjes en kun je GTA IV spelen.

Zelf op een resolutie van 20x15 is GTA IV nog niet te spelen op die videokaart. Helaas pindakaas.

Chips, is mijn computer toch ouwe meuk.

Kan ik niet gewoon de resolutie verlagen?

Zo dat het er minder mooi uitziet!

GTA: Sa Kan ik namelijk wel spelen!

Ik ga geen nieuwe videokaart kopen voordat ik echt merk dat mijn computer de meeste spelletjes niet meer aankan!!!!!

Please kan iemand me helpen?

je kunt de resolutie neit verlagen, de door gta4 laagst supported resolutie is 800x600, en op die resolutie is het spel om te huilen. Je pc gaat hem gewoon niet draaien, sterker nog, geen van de nieuwe spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is je uitleg: Surf naar www.alternate.nl of www.azerty.nl en koop daar een nieuwe grafische kaart. Het liefst wel een beetje een goede zoals een 9600GT of HD4770, waarop GTA IV wél draait. Dan kom je ook vanzelf voorbij de 2 filmpjes en kun je GTA IV spelen.

Zelf op een resolutie van 20x15 is GTA IV nog niet te spelen op die videokaart. Helaas pindakaas.

Chips, is mijn computer toch ouwe meuk.

Kan ik niet gewoon de resolutie verlagen?

Zo dat het er minder mooi uitziet!

GTA: Sa Kan ik namelijk wel spelen!

Ik ga geen nieuwe videokaart kopen voordat ik echt merk dat mijn computer de meeste spelletjes niet meer aankan!!!!!

Please kan iemand me helpen?

je kunt de resolutie neit verlagen, de door gta4 laagst supported resolutie is 800x600, en op die resolutie is het spel om te huilen. Je pc gaat hem gewoon niet draaien, sterker nog, geen van de nieuwe spellen.

Hmmm.... Oke misschien is het wel zo.

Nu maar hopen dat me pa,s laptop weer snel gemaakt is.

Nou ja, in ieder geval.

Als iemand beweert dat hij ongelijk heeft en mijn kan helpen! wil ik het graag!!

Niet plagend bedoelt hoor, Sprunk & Wesley

Gta-kneusje :tu:

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...