Silverwing Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb de Pizzadox trainer gedownload voor GTA SA. Het bestand(grand.theft.auto.san.andreas.plus.27.trainer.repackpizzadox.rar)zet ik dus in de map waar ook gta_sa.exe staat. Als ik dan mijn Game op start en ik druk op de knoppen zoals op Gtagames staat,werkt het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 heb je aleen lezen afgezet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) heb je aleen lezen afgezet? Tsssssj...Vergeten. :rolleyes: Ik zal eens kijken of het nu werkt. EDIT - Ik heb alleen lezen afgezet bij het bestand van de Trainer,maar hij doet het nog niet. Bewerkt: 12 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 EDIT - Ik heb alleen lezen afgezet bij het bestand van de Trainer,maar hij doet het nog niet. ook bij de map van gta:SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Daar heb ik het ook gedaan. Maar steeds als ik het afzet en druk op Toepassen staat het weer aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Een trainer werkt anders volgens mij Je start je Trainer op, daarna de game (Trainer maakt niet uit in welke map hij staat) Dan zie je dat bijv. F1 Oneindig leven is of zo (als voorbeeld) Al zit je in de Game, druk je F1, dan heb je oneindig leven :rolleyes: Nog een keer F1 drukken, is uitschakelen (Bij de meeste Trainers) PS: Je moet eerst dat bestand UITPAKKEN, *.rar is net als *.zip, maar dan een ander bestand, je hebt WinRAR nodig om het uit te pakken: www.WinRar.nl Bewerkt: 12 juni 2005 door exa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Erm,maar hoe start ik die dan op? :huh: @Exa:ik zal het eens doen. EDIT - Het is gelukt. Bedankt voor jullie hulp. Bewerkt: 12 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.