Crombez Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Elke keer als ik met mn auto bij een opgetut meisje sta, staat ze even voor mijn deur en gaat ze uiteindelijk naar binnen. Kan je haar ergens meenemen ofzo? Kan je er überhaupt iets mee doen? Dit is ook bij Vice City Stories voor de psp. Weet iemand wat dat is? Reageren
Sentasi Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Neem haar maar is mee naar een stil en afgelegen plekje.. Reageren
Mevin Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Elke keer als ik met mn auto bij een opgetut meisje sta, staat ze even voor mijn deur en gaat ze uiteindelijk naar binnen. Kan je haar ergens meenemen ofzo? Kan je er überhaupt iets mee doen? Dit is ook bij Vice City Stories voor de psp. Weet iemand wat dat is? Ja ga naar een rustig plekje en je zal het zelf willen zien Meer informatie op WikiGTA Reageren
Crombez Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Thnx, zal ik doen Reageren
Maarten11 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Is het zo dat dat alleen werkt als je vlakbij het water staat? Want ik krijg dat alleen als ik met mijn auto heel dichtbij het water ga staan. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Nee, het hoeft niet dichtbij het water te zijn, vaak is een stukje gras wel voldoende ookal is het niet afgelegen. Reageren
Karamanoglu Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Gewoon vlak bij bosjes en de rest komt wel.. Reageren
NummerLock Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Gewoon vlak bij bosjes en de rest komt wel.. Klopt, of gwn achter een gebouw of zo, makkie!!! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Inderdaad, maar dat hadden anderen ook al opgemerkt. Wanneer je niets meer te vragen hebt of toe te voegen in het vervolg graag gewoon niet posten. Iets tot maar liefst vijf keer herhalen is niet nodig. Reageren
Crombez Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Hmmm. Na deze 'geweldige' ontdekking kan ik mezelf niet meer stoppen! Reageren
joortje2 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Hmmm. Na deze 'geweldige' ontdekking kan ik mezelf niet meer stoppen! zijn er ook goede omgevingen voor het vinde nvan de vrouwen/ Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Kijk eens rond het Red Light District in Portland, daar kun je er genoeg vinden en er zijn genoeg donkere steegjes in dat gebied. Reageren
NummerLock Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 En nog even als toevoeging, Je weet dat het 1$ per sec kost? Ik moord dat meiske altijd uit nadat ''het'' is gebeurd... Krijg ik m'n geld terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.