stratega Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 ik ben bezig met een nederlandse trein voor in san andreas dit is slechts een BETA versie, echter... ookal ziet het er leuk en aadrig uit, de treinen zitten niet achter elkaar maar IN elkaar. de trein is dus visueel langer dan fysiek!... hoe krijg ik het voor elkaar de fysieke gedeelte zo uit te rekken dat het net zo lang is als het zichtbare gedeelte?? ik heb de trein in 3D max opgemaakt. hier wat plaatjes uit 3D max en in san andreas zelf (met omschrijving) De locomotief, streak hierbij heb ik het 3D bestand van de streak (loc) en de streakc (wagon) bij elkaar gedaan en achter elkaar gezet detail van de bovenkant in de hoop dat ze ook zichtbaar zullen zijn in san andreas detail van de onderkant in de hoop dat ze ook zichtbaar zullen zijn in san andreas de trein met 2 wagons in san andreas, zoals je ziet zit de trein niet netjes achter elkaar maar IN elkaar het zie er best vertrouwd nederlands uit al zeg ik het zelf. je kan naar binnen kijken yay (je moet wel bovenop een auto staan daarvoor) verder zijn de wagons gewoon te enteren als een normale wagon, peds maken gewoon gebruik van de deuren, en in het geval van de loc, CJ stapt gewoon voorin! alles werkt zoals het hoort..... alleen de lengte niet! DUS HOE PAS IK DIE LENGTE AAN?! Reageren
.Senne Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Zijn er geen dummies die bepalen waar de treinwagons aan elkaar hangen, en is het niet gewoon kwestie van deze naar achter te verplaatsen? Edit: eventjes nog zeggen dat ik de mod er erg goed uit vind zien. Ik woon dan wel niet in Nederland en weet niet hoe die treinen er in het echt uitzien, maar in San Andreas zien ze er zeker knap uit. Keep it up. Bewerkt: 4 november 2009 door .Senne Reageren
stratega Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Zijn er geen dummies die bepalen waar de treinwagons aan elkaar hangen, en is het niet gewoon kwestie van deze naar achter te verplaatsen? Edit: eventjes nog zeggen dat ik de mod er erg goed uit vind zien. Ik woon dan wel niet in Nederland en weet niet hoe die treinen er in het echt uitzien, maar in San Andreas zien ze er zeker knap uit. Keep it up. dummy.... ga ik ff proberen en hoe ze er in het echt uit zien? voila alleen heb ik em niet echt als voorbeeld genomen... ze zijn allemaal zown beetje hetzelfde ik dank u voor uw hulp! en vooral voor het compliment Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het ziet er mooi, en aardig uit. Alleen de textures zijn iets te "schoon" laten we zeggen. Normaal staan er vlekken et cetera er op. Toch succes! Reageren
stratega Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het ziet er mooi, en aardig uit. Alleen de textures zijn iets te "schoon" laten we zeggen. Normaal staan er vlekken et cetera er op. Toch succes! lol.... mag ik hierbij even mededelen.... dit is mijn eerste grote 3D artwork ever!!! ik heb ooit wel andere dingetjes gemaakt maar.... die zijn niet de moeite waard op te noemen Reageren
stratega Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 DIT ONDERWERP KAN AFGESLOTEN WORDEN AANGEZIEN DE BETA TREIN KLAAR IS EN WERKT ZOALS HET MOET.... SCREENSHOTS KAN JE VINDEN IN DIT ONDERWERP klik voor afbeeldingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.