Jump to content

Fraps help!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

IK heb een probleem met het programma fraps. Fraps is een programma waarmee je ingame kunt gaan opnemen. Wanneer ik fraps start en ingame wil gaan opnemen, bevriest het even en blijven de getallen rood. Vervolgens heeftie niks opgenomen.

Wie kan mij hiermee helpen? :?

Mvg,

Ultimate

Bewerkt: door UlimateGTAFAN

Hoi,

IK heb een probleem met het programma fraps. Fraps is een programma waarmee je ingame kunt gaan opnemen. Wanneer ik fraps start en ingame wil gaan opnemen, bevriest het even en blijven de getallen rood. Vervolgens heeftie niks opgenomen.

Mvg,

Ultimate

Ik denk dat je op de verkeerde knop drukt. Waarschijnlijk druk je op (uit m'n hoofd met standaardinstellingen) op F10 in plaats van F9. F10 is namelijk dat je een foto maakt terwijl je met F9 begint te filmen. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen omdat het een tijd geleden is dat ik FRAPS heb gebruikt.

Succes!

paul007 :)

Edit: Check anders dit topic!

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Hoi,

Mvg,

Ultimate

Ik denk dat je op de verkeerde knop drukt. Waarschijnlijk druk je op (uit m'n hoofd met standaardinstellingen) op F10 in plaats van F9. F10 is namelijk dat je een foto maakt terwijl je met F9 begint te filmen. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen omdat het een tijd geleden is dat ik FRAPS heb gebruikt.

Succes!

paul007 :)

Edit: Check anders dit topic!

Ik heb al op alle knoppen gedrukt. Als ik op f9 druk gaan de getallen op rood, maar dan bevriest het even, en na een tijdje gaan de getalletjes weer op geel. Als ik dan weer terug ga naar windows blijft de fraps icoontje rood. Hoe kan ik die verhelpen?

Geplaatst:

Dat de getallen rood worden betekend dat Fraps aan het opnemen is. Wanneer de opname is voltooid (automatisch na 30 sec.) worden de getallen weer geel en is de video opgeslagen. Als er niets is opgeslagen zou ik even kijken hoeveel vrije ruimte je nog hebt op je HDD. 30 seconden flimen in fraps is goed genoeg voor een .avi bestand van 800 tot 1000 mb.

Geplaatst:

Dat de getallen rood worden betekend dat Fraps aan het opnemen is. Wanneer de opname is voltooid (automatisch na 30 sec.) worden de getallen weer geel en is de video opgeslagen. Als er niets is opgeslagen zou ik even kijken hoeveel vrije ruimte je nog hebt op je HDD. 30 seconden flimen in fraps is goed genoeg voor een .avi bestand van 800 tot 1000 mb.

Ik probeerde maar 2 sec. op te nemen, dan zie je dat de getallen rood worden. Maar als ik dan weer op f9 druk om het te stoppen, bevriest het 10 sec. Daarna krijg ik veel lagg. Als ik dan terug ga naar windows blijft mijn fraps icoontje nog steeds rood gloeien.

Ps. op windows 7 doet hij het wel. Ik kan namelijk 2 windows starten op mijn pc. Op windows 7 doet hij het wel maar op xp niet. En ja ik heb fraps van windows 7 verwijderd en het alleen op windows xp geinstalleerd.

Mvg,

Ulimate :cya:

Geplaatst:

als je windows vista of 7 gebruikt, kun je proberen fraps als administrator te draaien, dat doe je als volgt

ga naar het fraps icoontje, rechtsklik> als administrator uitvoeren, dan moet de administrator z'n wachtwoord invoeren, en kun je het nog een keer proberen

als je windows vista of 7 gebruikt, kun je proberen fraps als administrator te draaien, dat doe je als volgt

ga naar het fraps icoontje, rechtsklik> als administrator uitvoeren, dan moet de administrator z'n wachtwoord invoeren, en kun je het nog een keer proberen

Ik heb windows 7 en xp. Maar ik gebruik op dit moment xp, dus wil ik graag fraps op xp. Alleen het probleem is dat hij daarop niet werkt en op windows 7 wel :?

Daarom heb ik geprobeerd fraps op W7 te verwijderen en fraps op xp te laten installeren, maar ik krijg nog steeds het zelfde probleem op xp zoals ik eerder al heb vermeld.

Mvg,

Ulimate

Hey fraps doet eindelijk weer normaal, maar nu neemt het geen geluid op. Wie kan me helpen? Ik heb namelijk al met alle settings geklooid. Moet ik misschien een driver downloaden?

Mvg,

Ulimate

Geplaatst:

Hey fraps doet eindelijk weer normaal, maar nu neemt het geen geluid op. Wie kan me helpen? Ik heb namelijk al met alle settings geklooid. Moet ik misschien een driver downloaden?

Mvg,

Ulimate

je kunt ergens bij de geluidsinstellingen de output van je speakers loopen naar de input, op die manier neemt hij het geluid op wat de PC geeft, maar hoe dat precies zat met XP weet ik zo niet meer... (werk al bijna een jaar met 7 (RC en Beta) en zit op school notabene ook op vista emo.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...