Jump to content

2 HD 5770's in CF


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    16

  • Limbolander

    9

  • Emaitroy

    7

  • Galiorix

    6

Inderdaad. Ik wil ook op 2 beeldschermen werken, maar daar had ik niet die 2 kaarten voor nodig. Dit was puur om er meer prestaties uit te halen ^_^

Tja, je was gewoon ongeduldig, anders had je gewoon nog even kunnen wachten op de HD5870 ;) of HD5850.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Ik wil ook op 2 beeldschermen werken, maar daar had ik niet die 2 kaarten voor nodig. Dit was puur om er meer prestaties uit te halen ^_^

Tja, je was gewoon ongeduldig, anders had je gewoon nog even kunnen wachten op de HD5870 ;) of HD5850.

Ja dat had inderdaad een betere optie zullen zijn geweest. Maar ik heb hiervoor gekozen :puh: Ik weet nu niet wat ik moet doen want de HD 5770 is niet op voorraad :7

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Ik wil ook op 2 beeldschermen werken, maar daar had ik niet die 2 kaarten voor nodig. Dit was puur om er meer prestaties uit te halen ^_^

Tja, je was gewoon ongeduldig, anders had je gewoon nog even kunnen wachten op de HD5870 ;) of HD5850.

dat klopt, anders had hij nou een hele mooie HD5850 gehad ja. maar dit komt ongeveer op het zelfde neer toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Ik wil ook op 2 beeldschermen werken, maar daar had ik niet die 2 kaarten voor nodig. Dit was puur om er meer prestaties uit te halen ^_^

Tja, je was gewoon ongeduldig, anders had je gewoon nog even kunnen wachten op de HD5870 ;) of HD5850.

dat klopt, anders had hij nou een hele mooie HD5850 gehad ja. maar dit komt ongeveer op het zelfde neer toch?

Ik had dan een HD 5870 gehad hoor, geen HD 5850, maar alles is uitverkocht :'(

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Ik wil ook op 2 beeldschermen werken, maar daar had ik niet die 2 kaarten voor nodig. Dit was puur om er meer prestaties uit te halen ^_^

Tja, je was gewoon ongeduldig, anders had je gewoon nog even kunnen wachten op de HD5870 ;) of HD5850.

dat klopt, anders had hij nou een hele mooie HD5850 gehad ja. maar dit komt ongeveer op het zelfde neer toch?

Ik had dan een HD 5870 gehad hoor, geen HD 5850, maar alles is uitverkocht :'(

ja haha, anders had je 'm nu nog niet gehad :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over je splitter verhaal; dan krijg je wel hetzelfde beeld op allebei de schermen. Dus als je twee verschillende beelden op je schermen wilt hebben, moet je het gewoon via je Grafische kaart doen. (al hebben de meeste grafische kaarten (niet onboard, die hebben er meestal maar 1) al meteen 2 of meer beeldmogelijkheden.)

Nee hoor, met een Matrox Dual/Triple head to go kan je gewoon 2 losse beelden via 1 uitgang hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over je splitter verhaal; dan krijg je wel hetzelfde beeld op allebei de schermen. Dus als je twee verschillende beelden op je schermen wilt hebben, moet je het gewoon via je Grafische kaart doen. (al hebben de meeste grafische kaarten (niet onboard, die hebben er meestal maar 1) al meteen 2 of meer beeldmogelijkheden.)

Nee hoor, met een Matrox Dual/Triple head to go kan je gewoon 2 losse beelden via 1 uitgang hebben.

Maar deze 2 beelden moet dan wel via de PC bestuurd worden uiteraard?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar deze 2 beelden moet dan wel via de PC bestuurd worden uiteraard?

Tuurlijk, ik weet niet waarmee je anders beelden wilt verzenden...?

Ik bedoel; Er is een mogelijkheid om naar de andere beeld te gaan. Zeg maar; Je zit met je cursor bij de ene beeldscherm en je schuift je cursor zo naar de andere beeldscherm.

Dit heeft de vader van een vriend van mij, die pa is weerman :D ( Ed Aldus :klap: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...