Jump to content

2 HD 5770's in CF


Exoit

Recommended Posts

Dat heet Dual Screen. Niet alleen weermannen hebben dat, mijn vader gebruikt dat ook in zijn kantoor. En wel meer mensen doen dat. Is imo niet zo bijzonder.

Het is ook niet perse voor zakelijk gebruik.

Heb ik 2x 24" staan alleen maar om overzicht te hebben op mijn nachtelijke forum hunts :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    16

  • Limbolander

    9

  • Emaitroy

    7

  • Galiorix

    6

Ik zeg ook niet dat het zakelijk is, maar daar is het oorspronkelijk volgens mij wel vandaan gekomen. Denk maar eens aan beursplein 5. En voor mijn vader is het handig dat hij 2 programma's naast elkaar kan zetten en gegevens kan overnemen, of om bijvoorbeeld een mail programma op het 2e scherm weer te geven. En gamen lijkt me toch lastig op 2 schermen, dan zit je crosshair precies in het midden. Dus volgens mij zijn er niet veel games die 2 schermen ondersteunen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat het zakelijk is, maar daar is het oorspronkelijk volgens mij wel vandaan gekomen. Denk maar eens aan beursplein 5. En voor mijn vader is het handig dat hij 2 programma's naast elkaar kan zetten en gegevens kan overnemen, of om bijvoorbeeld een mail programma op het 2e scherm weer te geven. En gamen lijkt me toch lastig op 2 schermen, dan zit je crosshair precies in het midden. Dus volgens mij zijn er niet veel games die 2 schermen ondersteunen.

tja niet iedereen speel FPS he, zo speel ik ook Supreme Commander een spel dat native dual screen ondersteunt en daar bij uitstek geschikt voor is. Ook is ATI nu met eyefinity een goede weg ingeslagen.

schermen worden steeds goedkoper, en mensen met geld voor een PC van 2000 euro zullen ook wel gaan nadenken om 3x 22" neer te zetten voor rond de 400 euro. Dan wordt gamen achter een ervaringen. Ben zelf ook al aan het denken om een 3e scherm te halen(moeten de wel de active DVI tot Display port adapter goedkoper worden). Zie het nu al voor me. Gamen op 5760x1200 :klap: :klap: :klap: :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

hehe tis net wat je wilt, voor mij persoonlijk is 23/24" toch wel de max, groter kun je je toch voor geen meter op concentreren, of ik ben CS gewoon te gewend wat ik zelfs in bijna 2010 nog op 640x480 speel ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je ook zeg maar, eyefinity hebben als je 2 beeldschermen in kaart 1 doet en die beide in de DVI poorten. En als je zoals mij dan in CF runt je 3e beeldscherm in kaart 2 daar de DVI poort in doet of moet het perse in de Display Port?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je ook zeg maar, eyefinity hebben als je 2 beeldschermen in kaart 1 doet en die beide in de DVI poorten. En als je zoals mij dan in CF runt je 3e beeldscherm in kaart 2 daar de DVI poort in doet of moet het perse in de Display Port?

Nee, maar een kaart ( je eerste dus ) stuur beeldsignalen. De andere rekent alleen mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je ook zeg maar, eyefinity hebben als je 2 beeldschermen in kaart 1 doet en die beide in de DVI poorten. En als je zoals mij dan in CF runt je 3e beeldscherm in kaart 2 daar de DVI poort in doet of moet het perse in de Display Port?

Nee dat gaat niet, je MOET 1x displayport hebben. Gelukkig zijn er converters voor zodat je wel dvi kunt aansluiten alleen kosten die nog 80 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik ook de sapphire radeon HD5770 en de club 3D radeon HD5770 bij elkaar in crossfire zetten? of geeft dit problemen?

Ja, dat kan. Zolang de GPU maar hetzelfde is. Merk maakt niet uit, het enige verschil is namelijk de sticker op de koeler. Niets meer, niets minder.

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik ook de sapphire radeon HD5770 en de club 3D radeon HD5770 bij elkaar in crossfire zetten? of geeft dit problemen?

Ja, dat kan. Zolang de GPU maar hetzelfde is. Merk maakt niet uit, het enige verschil is namelijk de sticker op de koeler. Niets meer, niets minder.

Mooi, dan heb ik dus de HD 5770, in CF van 3D en Sapphire, oh wat ben ik blij dat dat kan anders moest ik wachten erg lang wachten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Stja, a.s. Woensdag komt de HD5970 officieel uit. Maar of er ook echt een HD5970 te krijgen zal zijn op die dag of dagen erna moet nog blijken. Het is één pot nat momenteel bij TSMC.

Ja, maar ja ik ga dan lekker die 2e 5770 binnenhalen en dan ben ik ook erg blij hoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat het zakelijk is, maar daar is het oorspronkelijk volgens mij wel vandaan gekomen. Denk maar eens aan beursplein 5. En voor mijn vader is het handig dat hij 2 programma's naast elkaar kan zetten en gegevens kan overnemen, of om bijvoorbeeld een mail programma op het 2e scherm weer te geven. En gamen lijkt me toch lastig op 2 schermen, dan zit je crosshair precies in het midden. Dus volgens mij zijn er niet veel games die 2 schermen ondersteunen.

Ik heb het wel eens met COD4 geprobeerd, met 2 schermen spelen, en dat is echt heel erg irritant want zoals je zelf al zegt, de crosshair zit precies in het midden. Met 3 schermen is het wel leuk om een FPS te spelen, al is dat ook heel erg wennen(heb het bij iemand thuis mogen proberen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...