benhelsloot Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 welke van deze auto's krijg je het meeste geld ? Super GT Cognoscenti Turismo Comet FIB Buffalo Sanchez NRG 900 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) De Super GT, maar je kan meer krijgen voor Roman's Cavalcade in originele kleur, Super GT: 11.000$ Roman's Cavalcade: 18.000$ Bewerkt: 5 november 2009 door Hearv94 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 dat zijn toevallig alle voertuigen die je kan cheaten Reageren
Sentasi Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Zie WikiGta voor de hele lijst. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Zie WikiGta voor de hele lijst. Maar dat is van de Car Theft, benhelsloot vraagt volgens mij achter de gewone versie die je kan cheaten . Reageren
Sentasi Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Zie WikiGta voor de hele lijst. Maar dat is van de Car Theft, benhelsloot vraagt volgens mij achter de gewone versie die je kan cheaten . In de topictitel staat Stevie, en de auto's die hij noemt, moet je voor Stevie stelen, en hij vraagt voor welke auto je het meeste geld krijgt, voor zover ik weet krijg je geen geld door auto's te cheaten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 In de topictitel staat Stevie, en de auto's die hij noemt, moet je voor Stevie stelen, en hij vraagt voor welke auto je het meeste geld krijgt, voor zover ik weet krijg je geen geld door auto's te cheaten. Hij bedoelt natuurlijk dat je de gecheatte auto's kan inleveren bij Stevie en dan een beloning er voor krijgt. Je kan namelijk, na de 30 voertuigen ingeleverd te hebben die je kreeg via SMS, alle voertuigen (op overheidsvoertuigen en enkele anderen die er niet in passen na) inleveren bij Stevie, waarvoor je dan een (kleine) beloning krijgt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Zie WikiGta voor de hele lijst. Maar dat is van de Car Theft, benhelsloot vraagt volgens mij achter de gewone versie die je kan cheaten . In de topictitel staat Stevie, en de auto's die hij noemt, moet je voor Stevie stelen, en hij vraagt voor welke auto je het meeste geld krijgt, voor zover ik weet krijg je geen geld door auto's te cheaten. Zover had ik nog niet gedacht, maar je kan als je alle 30 hebt binnengebracht wel willekeurig auto's binnenbrengen en geld ontvangen en toevallig zijn dit allemaal voertuigen die je kunt spawnen door te cheaten . Bewerkt: 5 november 2009 door Hearv94 Reageren
Sentasi Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ah,zover had ik dan weer niet gedacht, maar dat kan iid ook. Reageren
harry1985 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Kun je pas na de missies de autos inleveren. of al voor die tijd en waar kun je dit doen ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Kun je pas na de missies de autos inleveren. of al voor die tijd en waar kun je dit doen ? http://nl.wikigta.org/wiki/Stevie%27s_Car_Theft_%28GTA_IV%29 Het staat vrij van de verhaallijn dus je kan het doen wanneer je maar wil . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Roman's Cavalcade levert trouwens 21.000$ op en geen 18.000$ Spuit je z'n Cavalcade in een andere kleur, dan zakt zijn waarde naar 7000$ netzoals een normale cavalcade. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.