Morph1 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 ik zit nog met iets dat me niet helemaal duidelijk is, hoe kan je nou controlleren welke knop de speler heeft gedrukt, de linker of de rechter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Links: reponse == 1, Rechts: response == 0. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 ok ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Grrrrrrrrrrrrrrr ik snap er geen enkele kut van ja ik snap het wel maar ik snap niet waarom die werkt! Zou je me persoonlijk kunnen helpen via xfire of wat dan ook? ~Mkb122~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Als je problemen hebt - errors of wat dan ook - kan je die hier altijd posten, daar is een forum immers voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2011 En zo kan iedereen je helpen, ik weet wel dat deze tutorial ondertussen outdated is geworden en in feite ook niet erg duidelijk. Destijds had ik ook problemen met de editor maar misschien herschrijf ik deze tut nog wel een keertje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.