Kippetje123 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Is deze mod dood ofzo? Er gebeurd hier echt heel weinig. Ik hoop dat je nog wel verder gaat met deze trein, want van zulk soort Nederlandse mods vind ik toch altijd wel de moeite waard om even te volgen. Hopelijk komt hier snel weer wat meer informatie over vorderingen en nog meer foto´s van de trein. tsssss whatever, waar heb je die dubbeldekker achterkant vandaan? ik zoek zo'n ding om auto's op te laden die ik gekocht heb in SF bay ________________________________________________________________________________________________________ edit: weet iemand hoe je die wissels in werking moet stellen? m'n pc is pas gecrasht en toen kon ik 't bestandje niet meer vinden Bewerkt: 12 december 2009 door Kippetje123 Reageren
needhack Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 de treinen zijn prachtig hopelijk komt er een download van Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 de treinen zien er echt gaaf uit maar wanneer komt de download link nou zit er op te w8en Reageren
asIXpl Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 is de mod dood of al gereleased? Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 leeft de mod nog anders zou het echt janken zijn want ze zijn echt kapot gaaf Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Idee voor volgende mod: Amsterdamse/Rotterdamse metro Reageren
Puma Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 In plaats van duizend replies te posten in dit topic, kunnen jullie, als zijnde geïnteresseerd, beter een PM of e-mail sturen naar de maker: stratega. Reageren
Alphatwin Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Lijkt net echt ik vind het wel knap gedaan. Reageren
stratega Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 people people!!!! in verband met werk, school en prive zaken die mijn leven erg druk hebben gemaakt heb ik destijds geen tijd meer gehad voor het modden. echter de mods zijn inmiddels klaar en kunnen nu online! het online zetten gebeurt echter over enkele dagen! dus jullie geduld zal beloond worden! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 people people!!!! in verband met werk, school en prive zaken die mijn leven erg druk hebben gemaakt heb ik destijds geen tijd meer gehad voor het modden. echter de mods zijn inmiddels klaar en kunnen nu online! het online zetten gebeurt echter over enkele dagen! dus jullie geduld zal beloond worden! Dat zal ik leuk vinden Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 people people!!!! in verband met werk, school en prive zaken die mijn leven erg druk hebben gemaakt heb ik destijds geen tijd meer gehad voor het modden. echter de mods zijn inmiddels klaar en kunnen nu online! het online zetten gebeurt echter over enkele dagen! dus jullie geduld zal beloond worden! Dat zal ik leuk vinden kan je al de download links geven of heb je ze nog nie? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 people people!!!! in verband met werk, school en prive zaken die mijn leven erg druk hebben gemaakt heb ik destijds geen tijd meer gehad voor het modden. echter de mods zijn inmiddels klaar en kunnen nu online! het online zetten gebeurt echter over enkele dagen! dus jullie geduld zal beloond worden! Dat zal ik leuk vinden kan je al de download links geven of heb je ze nog nie? Ik niet of hij ze heeft idk.. Reageren
stratega Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2013 ik betwijfel het een beetje of dit nog gelezen wordt, maar de treinen staan inmiddels al heeeeel lang online :') overigens niet door mijzelf gepost, ik heb em weg gegeven. hij is ergens te downloaden. geen idee waar alleen. though met gta 5 op de markt en heeeel veel 3D kennis meer ben ik van plan deze treinen weer eens flink aan te pakken en gta 5 ready te maken Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 dan moet er eerst een PC versie van uitkomen lijkt me Reageren
JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 De beta versie van mn trein.... zodra ik klaar ben met de tests gaat er een high quality versie komen.... zo moet ie worden zo issie tot nu toe ingame zoals je ziet lopen de wagons in elkaar over in plaats van dat ze achter elkaar staan... ik weet niet hoe je dit oplost. :S please help.... anybody! het heeft interieur en dat is wel cool... binnenkant van de muren en de vloeren moeten nog aangepast worden en verder worden er nog tl lampen opgehangen als iemand weet hoe ik dat lengte probleem kan oplossen pm me dan!!! VERDER!!! na het finishen van deze trein begin ik aan een nieuwe... aan jullie de vraag... wat gaat het worden.... dubbeldekker stoptrein, dubbeldekker intercity, koploper intercity of sprinter reageer snel anders kies ik er zelf 1 best wel vet gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.