Jump to content

Even een vraagje over het spel.


harry1985

Recommended Posts

Ik ben net begonnen aan gta4 en mijn broer zei laatst van waarom speel je dit niet gewoon met codes. waarop ik antwoorde dan beschadigd het spel om de 100% te halen. hij zei dat het bullshit was en dat het wel degelijk gewoon kan.

Is dit nu wel of niet zo ??? ( niet dat ik codes ga gebruiken ) maar wou het voor de zekerheid even weten. ( wel gebruik ik de codes na de storyline. )

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb alle gta spellen zonder codes gedaan, dus ook deze

dat is goed van je, ik gebruik ook geen codes in de storyline, maar wel als ik het spel al uitgespeeld heb, en archievements behaald heb die anders worden geblokeerd door codes.

en zoals hearv zegt. Codes gebruiken bellemeren je niet tot het behalen van de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Maar cheats beschadigen toch wel de disc? :?

zoals hearv zecht: nee

cheats zijn er om het spelen makkelijker te maken en om makkelijker de storyline uit te spelen.

cheats beïnvloeden het spel niet, behalve bij gta4 worden er archievements geblokeerd bij bepaalde cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar cheats beschadigen toch wel de disc? :?

Wie heeft je dat wijsgemaakt?

Dat is een gerucht dat rondgaat onder de gamers, maar is nooit mogelijk en zoiets zou als schandelijk gevonden worden.

Ik las dit topic en ik dacht van: Oke........... Iedereen weet toch dat cheaten niet je disc beschadigt. Als je zelf cheat dan merk je toch ook dat je gewoon door kan spelen zonder beschadigingen! Beetje raar dat mensen dit niet door hebben. Het zou inderdaad een schande zijn als het wel zo was, want ze zetten zelf de cheats in het spel. Je eigen spel verkloten door het met cheats kapot te maken... Yeah right :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

even voor de duidelijkheid (correct me if I'm wrong):

GTA IV cheats:

- belemmeren de 100% niet

- belemmeren sommige Achievements/Trophies

- beschadigen je disc niet

Het klopt dus moet je niet gecorrigeert worden ;) , hoe komt het eigenlijk dat sommige mensen denken dat cheats je disk beschadigen, wie heeft dat veroorzaakt of wat...?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...