Jump to content

Laptop Crash onder het spelen van GTA IV


Casss

Recommended Posts

Nou, je ziet het al in de description.

Mijn laptop viel uit onder het spelen en ging niet meer aan.

Hij reageerde nergens meer op, als je de stroomkabel erin stook ging het lichtje niet branden dat aangeeft dat er een stroomkabel aangesloten is!

De laptop is een acer en alle speceficaties waren goed!

Ik heb gehoord dat GTA heel erg veel stroom vreet!

Ik heb de laptop nu weggebracht, en hij word nu gerepareerd!

Volgensmij was er ook iets met de ventilator onder het spelen, na de crash was de computer erg warm.

Dit was gek want ik had pas een half uur gespeeld!

Kunnen jullie me helpen?

Is dit een bekend probleem?

Komt dit vaak voor?

Is het makkelijk op te lossen?

Moet ik nu stoppen met het spelen van GTA IV?

Gta-Kneusje :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een vaste pc kopen als je GTA wilt spelen, laptops zijn niet zo geschikt voor GTA ook al voldoet je laptop aan de systeemeisen :)

Waarom is dat zo?

Je zou toch gewoon denken dat laptops hetzelfde gebouwd zijn als een vaste PC

Mijn eigen vaste PC heeft o GTA te spelen een nieuwe processor nodig, nieuwe videokaart, meer virtueel geheugen...

Alles is zon 7 jaar oud xD

Nu mag ik vast niet meer op me pa,s laptop!

:cry::duh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn de specificaties van die laptop.

Dat een laptop hetzelfde is als een pc slaat ook nergens op, vergt totaal geenkennis en is totaal logisch, waarom zouden ze voor de desktops zulke grote kasten maken als je hetzelfde in 3cm dikke laptop kunt stoppen? simpel, omdat de hardware anders is. Een laptop is eigenlijk meer als zakelijk bedoeld, zodat je overal bezig kunt zijn, de hardware is veel meer berekent op verbruik. Vaak worden functies van gelijknamige desktop cpu's weggehaald en ook een hoop cache word weggehaald om energie te besparen en dus ook de hitte te verminderen.

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn de specificaties van die laptop.

Dat een laptop hetzelfde is als een pc slaat ook nergens op, vergt totaal geenkennis en is totaal logisch, waarom zouden ze voor de desktops zulke grote kasten maken als je hetzelfde in 3cm dikke laptop kunt stoppen? simpel, omdat de hardware anders is. Een laptop is eigenlijk meer als zakelijk bedoeld, zodat je overal bezig kunt zijn, de hardware is veel meer berekent op verbruik. Vaak worden functies van gelijknamige desktop cpu's weggehaald en ook een hoop cache word weggehaald om energie te besparen en dus ook de hitte te verminderen.

Een laptop is helemààl niet zakelijk bedoeld! het is GEDEELTELIJK zakelijk bedoeld.

Veel mensen kopen een laptop omdat die goedkoper en draagbaarder is. En da's makkelijker omdat je overal kan computeren dan.

Trouwens on-topic : Het wil niet zeggen dat, als GTA IV 1.8Ghz nodig heeft, dat een 2.0Ghz processor het gaat redden.

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn de specificaties van die laptop.

Dat een laptop hetzelfde is als een pc slaat ook nergens op, vergt totaal geenkennis en is totaal logisch, waarom zouden ze voor de desktops zulke grote kasten maken als je hetzelfde in 3cm dikke laptop kunt stoppen? simpel, omdat de hardware anders is. Een laptop is eigenlijk meer als zakelijk bedoeld, zodat je overal bezig kunt zijn, de hardware is veel meer berekent op verbruik. Vaak worden functies van gelijknamige desktop cpu's weggehaald en ook een hoop cache word weggehaald om energie te besparen en dus ook de hitte te verminderen.

Een laptop is helemààl niet zakelijk bedoeld! het is GEDEELTELIJK zakelijk bedoeld.

Veel mensen kopen een laptop omdat die goedkoper en draagbaarder is. En da's makkelijker omdat je overal kan computeren dan.

Trouwens on-topic : Het wil niet zeggen dat, als GTA IV 1.8Ghz nodig heeft, dat een 2.0Ghz processor het gaat redden.

het is idd voor mensen die snel even bezig willen zijn, zonder zichzelf doorvoor te moetne verplaatsen, dus dat je snel je ding kan doen zonder moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zegt dat een laptop niet zakelijk is dan weet je echt niet waar je over praat. De meeste laptops zijn namelijk echt zakelijk uitgevoerd. Dat houd in een redelijk krachtige processor, voldoende geheugen en een Intel of AMD chipset met geïntegreerd grafisch processortje. Ook zijn er veel multimedia laptops die over het algemeen een iets betere grafische kaart hebben

zodat ze HD content ect. kunnen afspelen.

En natuurlijk bestaan er gaming laptops, MSI en ASUS hebben een paar hele mooie, maar de prijs die je betaald voor een gaming laptop is bijna 2x zo veel als dat je voor een desktop zou betalen met gelijkwaardige specs. Het aanbod gaming laptops is daarom behoorlijk gering als je het vergelijkt met zakelijke notebooks. Ze zijn er wel, maar zijn erg duur en niet te vergelijken met desktops.

Een laptop die GTA IV kan draaien kost toch wel gauw een eurotje of 1.000. Er moet een sterke processor in zitten en natuurlijk een goede grafsiche kaart. Onder de 1.000 euro kun je het vrijwel vergeten. (uitzonderingen daargelaten)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...