Jump to content

GTA IV traag


Axelectric_

Recommended Posts

Ik heb GTA IV op mijn pc, maar het laggt nogal veel ... Naart schijnt is er een patch voor, weet iemand welke?

Alle andere oplossingen zijn ook welkom! (zolang ik niks moet kopen)

hier nog wat gegevens over mijn pc:

CPU: AMD Sempron SI-42

CPU speed: 2.10 GHz Performance Rated at: 2.1 GHz

RAM: 1.7 GB

OS: Microsoft Windows Vista Home Basic Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)

VIDEO CARD: GeForce 8200M G

SOUND CARD: Conexant High Definition SmartAudio 221

FREE DISK SPACE: 106.2 GB

Link to comment
Delen op andere websites

geen enkel punt van je pc voldoet, dus ga je hem niet draaien.

lol gast, ik heb Can You Run It? gedaan en alles voldoet behalve CPU

lol gast, Can you run it is zo onbetrouwbaar als de tering.

Een 8200 is de laagste uit de 8 serie en een on board chip

de 7900 is de hoogste uit de 7900 serie, je hersenen doen de rest.

Verder is het geheugen gewoon te weinig om alle sgoed te kunnen laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik zeer versteld sta dat je GTA IV kan spelen op je laptop. De processor is zeker in laptop uitvoering erg matig, je videokaart stelt ook heel weinig voor.

Helaas, er zijn geen patches die je spel soepel krijgen. Zet alles op het laagst en probeer het beste ervan te maken.

EDIT: Lees dit topic even door, dan weet je waarom Can you Run It geen juist advies geeft.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een patch gedownload, maar nu wil het spel niet meer starten... Het schermpje van Razor1911 komt wel, maar dan gebeurt er niets meer...

Of weet iemand waar je opgeslagen spel zich bevind? Als ik dat heb kan ik GTA IV opnieuw installeren en er mijn opgeslagen spel inzetten...

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een patch gedownload, maar nu wil het spel niet meer starten... Het schermpje van Razor1911 komt wel, maar dan gebeurt er niets meer...

Hieruit kan ik dus afleiden dat je GTA IV met een crack speelt en dus illegaal. Koop het spel eens legaal in de winkel zoals iedereen, wil je.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...