MegaPilot Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Hai, ik heb nu de Samsung Star en ik heb er nu al spijt van, want nu heb ik al een dozijn problemen. - Foto's maken lukt niet, als ik op dat icoon rechtsonder druk om een foto te maken zegt ie 'Geen Bestand'. - Filmpjes maken lukt niet, als ik op dat icoon rechtsonder druk om te beginnen met filmen zegt ie 'Geen Bestand'. - Met het oude getrouwe gsmklavier typen lukt ook al niet, want daar zit zo'n klootwoordenboek ingebrand dat je niet kan uitzetten. Hulp pl0x? Nu kan ik alleen met qwerty typen, en das hartstikke irritant aangezien die toetsen veel te klein zijn. Er zit een geheugenkaart van 4 GB in, wat die telefoon bezielt om de hele tijd 'Geen Bestand' te lullen, snap ik ook niet. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Edit: Aaaaah, bijna alles doet het nu. Bewerkt: 5 november 2009 door MegaPilot Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Heb je zitten klooien in je mobiel?(Illegaal spul etc) Zoja, je kunt proberen een nieuwe firmware te vinden en die erop zetten. (garantie is er toch al af) Zonee, terug naar de winkel en vragen om een nieuwe. Sterretje of hekje inhouden d8 ik. Bewerkt: 5 november 2009 door Kryziek Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Ik heb geen sterretje of hekje, ik heb amper knoppen. Problem solved ivm dat gsm klavier, nu plots typt hij zonder woordenboek..? :S Maar ik snap nog steeds niet dat ie bij dat icoontje steeds 'Geen Bestand' zegt. Edit: Lap, heb ik net een filmpje gemaakt, als ik het wil wissen, doet hij gewoon nix. Edit2: En die bijgeleverde DVD met software doet het niet, de software wil gwn niet werken(nouja, installeren..)? Edit3: Eerste progje van de DVD is nu bezig met updaten, 1 MB per 5 minuten en ik heb er 85 te gaan...hell yeah.. Bewerkt: 5 november 2009 door MegaPilot Reageren
hc4l Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Is het al gelukt om foto's te maken? op de zijkant zit toch gewoon een cameratoets??? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 - Foto's maken lukt. - Video's maken lukt. - Foto's verwijderen lukt. - Video's verwijderen lukt NIET. - Software om m'n Star te verbinden met m'n PC is aan het updaten(PC Studio ofzo heet het), maar da kan nog 10 dagen duren als ik het zo bekijk. Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Er is duidelijk iets niet goed. Als je nog garante hebt(ik ga uit van wel) kun je naar de winkel gaan. Reageren
Ferre Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je bent een prutser of er is iets goed fout met je mobiel. Maar elk moment komt er weer een werkende functie bij, dus het zal wel niet aan je mobiel liggen. Oplossing: Lees de gebruiksaanwijzing. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Ik ben die handleiding aan het lezen, maar al aan de titels te zien staat er niks in wat me kan helpen. Ook dat Samsung PC Studio ding is nog aan het updaten..En via 'Deze Computer' kan ik m'n video's niet bekijken en dus niet verwijderen.. Edit: Alles is opgelost, via Geheugenstatus kon ik alles verwijderen. Bewerkt: 5 november 2009 door MegaPilot Reageren
vice Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Die Samsung Studio die niet (goed) werkt, kan wel vaker voorkomen.. Mijn GSM werkt ook met dat programma, en soms weigert dat programma gewoon om te werken . En op een ander moment werkt het perfect. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Klopt, dat had ik ook. PC Studio is niet echt een stabiel programma, tenminste de oude versies dan.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Kan iemand me uitleggen hoe je games installeert op de Star? Liefst van PC naar GSM, want WAP kost geld. Edit: En hoe zet ik die toetstoon uit? Welk profiel ik ook kies, er is altijd een toetstoon of tril die ik niet kan uitzetten.. Bewerkt: 5 november 2009 door MegaPilot Reageren
Rullez Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Klopt, dat had ik ook. PC Studio is niet echt een stabiel programma, tenminste de oude versies dan.. Ik heb bij mijn Star de nieuwste versie gekregen die er toen op de markt was en werkt gewoon zonder problemen. Ik zet regelmatig filmpjes ermee op mijn mobiel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Problemen waarmee ik nog sukkel: - Soms trilt ie als ik een SMS typ, bijvoorbeeld als ik backspace gebruik. - /me needs Video Converter. - Games installeren lukt ook niet. Alvast bedankt. (: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Bomp. Geen enkele converter doet het. Edit: En hoe stel ik een teken om m'n toetsenblokering uit te schakelen? Nu moet ik steeds wat ingedrukt houden, en dat begint vervelend te worden. Ohja, kan de Star verbinding maken met een draadloos netwerk? Zoja, hoezo? Want ik zie alleen maar dingen van WAP of Mobistar.. Bewerkt: 7 november 2009 door MegaPilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Als je de trillingen of geluidjes wilt uitzetten als je typt moet je aan de zijkant drukken op die knop met het pijltje omlaag dan krijg je een rat en kan je met pijltje naar boven (luider) en pijltje naar beneden (stiller) het geluid instellen ook kan je dan ook op de flap met trillen drukken en dan kan je het zelfde doen voor het trillen. En je kan ook als je GSM op slot staat op het slotje drukken met de gele achtergrond zo kan je hem ook unlocken. Voor de rest kan ik je niet helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.