Jump to content

Samsung Star


MegaPilot

Recommended Posts

Eerst bleef hij trillen, maar nu doet ie het niet meer, nochtans had ik het uitgeschakeld via de manier die je zei(voor je postte). Games installeren lukt me en ook vids erop zetten, helaas met slechte kwaliteit. Iemand een goede converter?

Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer dat ik even van het onderwerp afwijk, maar aangezien dit topic over de Samsung Star gaat had ik even een klein vraagje tussendoor.

Ik wil graag in de winkel gaan kijken naar de Samsung Star Qwerty, maar is deze al in de winkel te vinden? Op internet verscheen hij plotseling van de ene dag op de andere, en er staat ook dat hij in alle winkels verkrijgbaar is. Maar zoiets overkwam me ook al bij een andere mobiel, dat hij niet in de winkel lag terwijl het wel op internet stond, en ik wil het nu graag wat zekerder weten. :)

Alvast bedankt! :cya:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Bomp. Geen enkele converter doet het. :-(

Edit: En hoe stel ik een teken om m'n toetsenblokering uit te schakelen? Nu moet ik steeds wat ingedrukt houden, en dat begint vervelend te worden. Ohja, kan de Star verbinding maken met een draadloos netwerk? Zoja, hoezo? Want ik zie alleen maar dingen van WAP of Mobistar..

messchien AVC: http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

helemaal gratis. Gebruik het al wat jaartjes en ik convert hiermee altijd mn filmpjes voor me samsung pixon M8800 als WMV en MP4 maar, ik denk dat de star alleen mp4 pakt maar probeer het eens!

Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

m'n Star heeft 2 kleine krasjes. Ik bewaar m'n Star in een 'kousje', maar doch zitten er 2 krasjes op. Deze krasjes kleuren de kleuren van de regenboog als m'n Star de kleur wit moet weergeven(onder andere als ik een berichtje/SMS moet typen). Hoe los ik dit op? Want het is echt vet irritant..

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Fledit:

Op m'n Star gezet door te converteren, maar het doet niks.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

m'n Star heeft 2 kleine krasjes. Ik bewaar m'n Star in een 'kousje', maar doch zitten er 2 krasjes op. Deze krasjes kleuren de kleuren van de regenboog als m'n Star de kleur wit moet weergeven(onder andere als ik een berichtje/SMS moet typen). Hoe los ik dit op? Want het is echt vet irritant..

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Voortaan zuiniger met je spullen omgaan.

Nee, even serieus. Ik geloof dat er bepaalde smeerseltjes bestaan om krassen van oa een PS3 te verwijderen, ik weet allen niet of deze ook werken voor (touch)schermen...

Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan zuiniger met je spullen omgaan.

Nee, even serieus. Ik geloof dat er bepaalde smeerseltjes bestaan om krassen van oa een PS3 te verwijderen, ik weet allen niet of deze ook werken voor (touch)schermen...

Seriously, ik ga er echt zuinig mee om. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan zuiniger met je spullen omgaan.

Nee, even serieus. Ik geloof dat er bepaalde smeerseltjes bestaan om krassen van oa een PS3 te verwijderen, ik weet allen niet of deze ook werken voor (touch)schermen...

Seriously, ik ga er echt zuinig mee om. :(

Kan de beste overkomen :puh:

Maar 1 vraagje kan je met de star youtube filmpjes bekijken en zoja heb je daarvoor een abbonement nodig?Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan zuiniger met je spullen omgaan.

Nee, even serieus. Ik geloof dat er bepaalde smeerseltjes bestaan om krassen van oa een PS3 te verwijderen, ik weet allen niet of deze ook werken voor (touch)schermen...

Seriously, ik ga er echt zuinig mee om. :(

Kan de beste overkomen :puh:

Maar 1 vraagje kan je met de star youtube filmpjes bekijken en zoja heb je daarvoor een abbonement nodig?Alvast bedankt.

Om youtube filmpjes op een mobiele telefoon te bekijken heb je een mobiel abonnement nodig, deze abonnementen zijn niet gratis, en kosten iets van een tientje per maand (onbeperkt). Zonder zo'n abbonnement is het ook wel mogelijk, maar dan moet je betalen voor het aantal verstuurde/ontvangen KB's, aangezien een youtube filmpje nogal veel KB's is, gaat dit dus aardig wat kosten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan zuiniger met je spullen omgaan.

Nee, even serieus. Ik geloof dat er bepaalde smeerseltjes bestaan om krassen van oa een PS3 te verwijderen, ik weet allen niet of deze ook werken voor (touch)schermen...

Seriously, ik ga er echt zuinig mee om. :(

Kan de beste overkomen :puh:

Maar 1 vraagje kan je met de star youtube filmpjes bekijken en zoja heb je daarvoor een abbonement nodig?Alvast bedankt.

Om youtube filmpjes op een mobiele telefoon te bekijken heb je een mobiel abonnement nodig, deze abonnementen zijn niet gratis, en kosten iets van een tientje per maand (onbeperkt). Zonder zo'n abbonnement is het ook wel mogelijk, maar dan moet je betalen voor het aantal verstuurde/ontvangen KB's, aangezien een youtube filmpje nogal veel KB's is, gaat dit dus aardig wat kosten ;)

Ok bedankt voor 't antwoord.:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik vind de touch screen echt 3 keer niks op deze mobiel hoor, de enige telefoon met een fantsoenlijk touchscreen is de Iphone. Dat merk je ook aan de prijs. 0_0

Bewerkt: door doesthematter
Link to comment
Delen op andere websites

De iphone heeft dan ook een hele andere techniek.

Die gebruikt iets dat meet dat ergens energie weglekt.

Iphone kun je dus ook niet met een stokje gebruiken.

En de Star bijv. duw je 2 laagjes tegen elkaar aan.

Daardoor moet je iets harder duwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...