MidnightMayhem Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Vandaag zat ik te luisteren naar Chatterbox op Integrity. Lazlow zei : "I don't like woman in plastic or rubber shoes!" Een verwijzing naar Crocs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Kan wel, maar kan je wat meer bewijsmateriaal geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 ik denk het eigenlijk niet,beetje vergezocht?maar als het wel zo was zou ik lazlow groot gelijk geven!wat een lelijke dingen zeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Zou zomaar kunnen, over het algemeen zijn rubberen schoenen (die ik tot nu toe heb gezien) afschuwelijk vind ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 ik denk het eigenlijk niet,beetje vergezocht?maar als het wel zo was zou ik lazlow groot gelijk geven!wat een lelijke dingen zeg wie koopt er die dingen o_O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Niks tegen mijn mama . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 ik denk het eigenlijk niet,beetje vergezocht?maar als het wel zo was zou ik lazlow groot gelijk geven!wat een lelijke dingen zeg wie koopt er die dingen o_O ken genoeg mensen,en lees de post boven mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 kheb die crocs nog nooit mooi gevonden of gedragen wat een lelijke kutschoenen. het is wel goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Eigenlijk is de grap erachter wat miniem . Want je kan over alles wat op de radio komt in LC wel iets zeggen dat grappig is maar dat is niet noodzakelijk, hoe zeg je dat? Topicwaardig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Kan wel, maar kan je wat meer bewijsmateriaal geven. Probeer zoiets maar te bewijzen je kan niet alle radio gesprekken opnemen. in ieder geval is dit in het algemeen bedoelt en niet per se tegen crocs alleen dus misschien wat vergezocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Ik heb alle radiogesprekken wel opgenomen, kun je misschien even zeggen in welke show / zender LazLow het heeft over die rubber shoes ? Dan kan ik het ff voor je opzoeken / uploaden hier . EDIT: Heb de opname gevonden, moet wel eerst ff de hele episode luisteren (duurt 28 minuten) xD. Bewerkt: 25 januari 2010 door meneer15 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 ik denk het eigenlijk niet,beetje vergezocht?maar als het wel zo was zou ik lazlow groot gelijk geven!wat een lelijke dingen zeg wie koopt er die dingen o_O Mensen die popie-jopie zijn natuurlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2010 ik denk het eigenlijk niet,beetje vergezocht?maar als het wel zo was zou ik lazlow groot gelijk geven!wat een lelijke dingen zeg wie koopt er die dingen o_O Mensen die popie-jopie zijn natuurlijk! Precies mensen met smaak ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.