gargapuri007 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ik zou graag willen weten of die extra downloadjes voor altijd zijn zoal politie van nederland of dollar naar euro of nieuwe wagen/wapens/mensen en zo voort. en wat gebeurd er dan als je SA-MP wilt spelen? kan imand reageren a.u.b. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Onderzoek dat lekker zelf. Kilkie! Reageren
gargapuri007 Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 heeft tog geen nut als je het me gewoon kunt vertellen Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Onderzoek dat lekker zelf. Kilkie! Pfft, wat zijn we weer aardig. Ja, een mod is voor altijd. Als jij iets wijzigt in het spel, gaat dat niet uit zichzelf weer terug. Wat je wel kan doen is een Back-Up maken, en als je ooit weer het origineel terug wilt, dat je je Back-Up kan gebruiken. Problemen met mods kunnen zich voordoen in SA:MP, je word dan meestal na het connecten gecrashed. Meestal is dit bij voertuig mods, voertuigen die andere bumpers enzo kunnen bevatten. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 De meeste mods in SA-MP zijn geen enkel probleem, hoor. Ik heb een Tupolev TU-144 en een Journey met betreedbaar interior, werkend beide fijn in SA-MP. Er zijn echter mods die SA-MP wel doen crashen, dit zijn .scm of Cleo mods. Handling.cfg mods hebben geen enkel effect in SA-MP, het programma laad gewoon de oude handling.cfg, niet de aangepaste. Mapmods hebben ook geen invloed op SA-MP, evenals wapenmods. Al weet ik dat niet van weapon.dat mods... Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 De meeste mods in SA-MP zijn geen enkel probleem, hoor. Ik heb een Tupolev TU-144 en een Journey met betreedbaar interior, werkend beide fijn in SA-MP. Er zijn echter mods die SA-MP wel doen crashen, dit zijn .scm of Cleo mods. Handling.cfg mods hebben geen enkel effect in SA-MP, het programma laad gewoon de oude handling.cfg, niet de aangepaste. Mapmods hebben ook geen invloed op SA-MP, evenals wapenmods. Al weet ik dat niet van weapon.dat mods... Heb zelf (met de vorige versie van SA-mp) een eigen main.scm gedraaid, werkte prima. Kan best dat dat nu wel problemen veroorzaakt, maar zo'n beetje alles wat jij nu opnoemt is in strijd met mijn eigen ervaringen Reageren
gargapuri007 Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 bedankt om mij te helpen. ik zal wel eens één proberen. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) De meeste mods in SA-MP zijn geen enkel probleem, hoor. Ik heb een Tupolev TU-144 en een Journey met betreedbaar interior, werkend beide fijn in SA-MP. Er zijn echter mods die SA-MP wel doen crashen, dit zijn .scm of Cleo mods. Handling.cfg mods hebben geen enkel effect in SA-MP, het programma laad gewoon de oude handling.cfg, niet de aangepaste. Mapmods hebben ook geen invloed op SA-MP, evenals wapenmods. Al weet ik dat niet van weapon.dat mods... Heb zelf (met de vorige versie van SA-mp) een eigen main.scm gedraaid, werkte prima. Kan best dat dat nu wel problemen veroorzaakt, maar zo'n beetje alles wat jij nu opnoemt is in strijd met mijn eigen ervaringen Maf, ik heb twee mods, een bewerkte handling.cfg (Ik laad hem met S0beit) en een Cleo scriptje die ik altijd moet uitschakelen. Edit: Bewijsje. Bewerkt: 6 november 2009 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.