Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou graag willen weten of die extra downloadjes voor altijd zijn zoal politie van nederland of dollar naar euro of nieuwe wagen/wapens/mensen en zo voort.

en wat gebeurd er dan als je SA-MP wilt spelen?

kan imand reageren a.u.b.

:7

Geplaatst:

Onderzoek dat lekker zelf. Kilkie! :sigaar:

Pfft, wat zijn we weer aardig.

Ja, een mod is voor altijd. Als jij iets wijzigt in het spel, gaat dat niet uit zichzelf weer terug. Wat je wel kan doen is een Back-Up maken, en als je ooit weer het origineel terug wilt, dat je je Back-Up kan gebruiken.

Problemen met mods kunnen zich voordoen in SA:MP, je word dan meestal na het connecten gecrashed. Meestal is dit bij voertuig mods, voertuigen die andere bumpers enzo kunnen bevatten.

Geplaatst:

De meeste mods in SA-MP zijn geen enkel probleem, hoor. Ik heb een Tupolev TU-144 en een Journey met betreedbaar interior, werkend beide fijn in SA-MP. Er zijn echter mods die SA-MP wel doen crashen, dit zijn .scm of Cleo mods. Handling.cfg mods hebben geen enkel effect in SA-MP, het programma laad gewoon de oude handling.cfg, niet de aangepaste. Mapmods hebben ook geen invloed op SA-MP, evenals wapenmods. Al weet ik dat niet van weapon.dat mods... :{

Geplaatst:

De meeste mods in SA-MP zijn geen enkel probleem, hoor. Ik heb een Tupolev TU-144 en een Journey met betreedbaar interior, werkend beide fijn in SA-MP. Er zijn echter mods die SA-MP wel doen crashen, dit zijn .scm of Cleo mods. Handling.cfg mods hebben geen enkel effect in SA-MP, het programma laad gewoon de oude handling.cfg, niet de aangepaste. Mapmods hebben ook geen invloed op SA-MP, evenals wapenmods. Al weet ik dat niet van weapon.dat mods... :{

Heb zelf (met de vorige versie van SA-mp) een eigen main.scm gedraaid, werkte prima. Kan best dat dat nu wel problemen veroorzaakt, maar zo'n beetje alles wat jij nu opnoemt is in strijd met mijn eigen ervaringen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

De meeste mods in SA-MP zijn geen enkel probleem, hoor. Ik heb een Tupolev TU-144 en een Journey met betreedbaar interior, werkend beide fijn in SA-MP. Er zijn echter mods die SA-MP wel doen crashen, dit zijn .scm of Cleo mods. Handling.cfg mods hebben geen enkel effect in SA-MP, het programma laad gewoon de oude handling.cfg, niet de aangepaste. Mapmods hebben ook geen invloed op SA-MP, evenals wapenmods. Al weet ik dat niet van weapon.dat mods... nosmile.gif

Heb zelf (met de vorige versie van SA-mp) een eigen main.scm gedraaid, werkte prima. Kan best dat dat nu wel problemen veroorzaakt, maar zo'n beetje alles wat jij nu opnoemt is in strijd met mijn eigen ervaringen puh2.gif

Maf, ik heb twee mods, een bewerkte handling.cfg (Ik laad hem met S0beit) en een Cleo scriptje die ik altijd moet uitschakelen. puh2.gif

Edit: Bewijsje.

sa-mp-129.png

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...