iefen Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 wat houd het allemaal in als ik wat koop vragen ze azerties erbij? en rma aanvragen wat betkent het allemaal en weet iemand wanneer ik mijn cold cathodes krijg vandaag 4 uur besteld. Reageren
Exoit Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Dat zou ik je eventjes uitleggen. Vraag1: Azerties zijn dingetjes die je krijgt bij een aankoop bij Azerty. Hierbij krijg je korting op een volgende bestelling. Vraag 2: RMA (Return Material Authorization). Een RMA kun je aanvragen bij Azerty zodra een product stuk is, binnen of buiten de garantie, als het verkeerd geleverd of besteld is. Hierbij kan je je product vervangen krijgen. Dit is erg handig. Ik heg het al eerder gedaan en mijn nieuwe product terug gekregen. En nu heb ik nog een aanvraag staan. Vraag 3: Als er staat binnen 2-3 dagen is het ook binnen 2-3 dagen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Dat zou ik je eventjes uitleggen. Vraag1: Azerties zijn dingetjes die je krijgt bij een aankoop bij Azerty. Hierbij krijg je korting op een volgende bestelling. Vraag 2: RMA (Return Material Authorization). Een RMA kun je aanvragen bij Azerty zodra een product stuk is, binnen of buiten de garantie, als het verkeerd geleverd of besteld is. Hierbij kan je je product vervangen krijgen. Dit is erg handig. Ik heg het al eerder gedaan en mijn nieuwe product terug gekregen. En nu heb ik nog een aanvraag staan. Vraag 3: Als er staat binnen 2-3 dagen is het ook binnen 2-3 dagen. Plus meestal nog een dag omdat het product dan pas op de post wordt gedaan. Azerty heeft een ietwat slomere bezorging dan Alternate. Reageren
Exoit Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ja, van die versturing weet ik niet zo erg veel. Want daar let ik niet echt op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.