grandtheftauto... Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Hoii Kan iemand me een wereldje geven die begint in san fierro zoals in de wereld: World of stunting ook met een paar heuveltjes enzo... en ik snap die uitleg van sandra niet zo goed kan iemand me een makelijkere uitleg geven? Reageren
JayKay Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Huh? En ik snap jou niet zo goed, wat is nou precies je probleem? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Huh? En ik snap jou niet zo goed, wat is nou precies je probleem? Kun je een soort "world of stunting" maken? Reageren
JayKay Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Aha dus je wilt je eigen gamemode maken? Wij zullen dat niet zo snel voor je gaan doen, maar je kan wel zelf even >hier< kijken en misschien kun je dan later wel zelf een World of Stunting maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.