hoidatwastimmi Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Kan iemand mij helpen ik kan mijn muis niet bewegen in mapeditor kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=2bnG359T7rE Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Op Map Editor gebruik je de muis om op knoppen te drukken, niet om objects ermee te laten zetten. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Op Map Editor gebruik je de muis om op knoppen te drukken, niet om objects ermee te laten zetten. hoe verplaats ik ze dan Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Je ziet een rode, groene en blauwe balk met een + en een -, die kun je gebruiken voor het verplaatsen. Het verplaatsen met de muis is eruit gehaald omdat je groot kans hebt dat je hem al verplaatst tijdens het selecteren, en dat kan irritant zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.