Jump to content

Aantal stellingen


jvj

Recommended Posts

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

1. Omdat ze single player saai vinden.

2. Omdat ze het spel niet normaal kunnen uitspelen. Ze vinden het een leuk spel

3. Denk het niet

Link to comment
Delen op andere websites

3. Soms doe ik dat wel eens, als ik wordt geslagen, naar de politie lopen, slaan zij de boef in de boeien, is wel eens grappig om een normale burger te spelen :7 .

2. Omdat die mensen te zwak zijn om normaal te spelen.

1. Ongeveer hetgene dat Kryziek zei, waar ze ongelijk in hebben :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

1. Online gamen = leuk. GTA IV zonder storyline is leuk om te kloten. GTA IV zonder storyline met meerdere spelers kloten is nog leuker.

2. Cheats zijn voor de fun. Of mensen kunnen geen games spelen. Cheats zijn soms hulpdingen voor developpers, maar in GTA zijn die denk ik echt voor de gebruiker eringestopt. Fun enzo. Is gewoon leuk.

3. Heb ik geen antwoord op. Ik maak in IV soms alleen schruken dood, zelfs police die op me schiet doe ik niets aan. Soms sla ik mensen gewoon dood met een knuppel. Of schiet ik ze langzaam dood.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

( Omdat ze de single player saai vinden ? (kan ik niet bij maargoed)

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

( Voor mensen die het spel niet zelf kunnen uitspelen en het te moeilijk vinden ! )

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

( Nee tuurlijk zijn die er niet, waarom koop je dit spel dan vraag ik mij af als je dit niet zou doen :D )

Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

1. Omdat hun mischien graag met vrienden online gaan

2. Omdat een heleboel mensen het leuk vinden ik ook alleen ik doe het pas als ik de 100% heb behaald en in MP is het niet mogelijk dus niemand heeft er last van tog?

3. Denk niet dat iemand dat volhoudt mischien iemands oma die Gta speelt maar anders niet hoor

Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

1. Veelal geen GTAfans, die zich niet interesseren in het verhaal en GTA gewoon kopen voor het geknal en gescheur.

2. Zie vorige, geen realistische gamers, dus geen echte verhaalvolgers. Ook een teken van een zwakke gamer die geen moeite wil steken in een spel.

3. Ik ben daar een voorbeeld van. Zie ook weer vorige, hoe realistischer je het spel speelt, hoe leuker het is. Natuurlijk rijd ik soms per ongeluk een persoon omver in een achtervolging of dood ik iemand met een verdwaalde kogel, maar dat is realiteit. Carjacken doe ik nooit in het begin van het spel, ik loop liever (realiteit). Als ik echt een voertuig nodig heb, roep ik een taxi of steel ik een stilstaande wagen. In grote noodgevallen carjack ik een rijdende wagen. Ik herinner me nog goed dat ik GTA III en Vice City nog zo realistisch speelde dat ik zelfs stopte voor het rood licht, maar dat is er wel een beetje over. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

3. Ik ben daar een voorbeeld van. Zie ook weer vorige, hoe realistischer je het spel speelt, hoe leuker het is. Natuurlijk rijd ik soms per ongeluk een persoon omver in een achtervolging of dood ik iemand met een verdwaalde kogel, maar dat is realiteit. Carjacken doe ik nooit in het begin van het spel, ik loop liever (realiteit). Als ik echt een voertuig nodig heb, roep ik een taxi of steel ik een stilstaande wagen. In grote noodgevallen carjack ik een rijdende wagen. Ik herinner me nog goed dat ik GTA III en Vice City nog zo realistisch speelde dat ik zelfs stopte voor het rood licht, maar dat is er wel een beetje over. ;)

ik wist dat er zo'n gamers waren! Respect! :tu:

ik vind wel dat de flikken in GTA snelheidslimieten en verkeersovertredingen serieus moeten nemen (zoals in Mafia). BV dat ze geen moeite doen om je na te zitten, maar je nummerplaat noteren en een boete opsturen. Mogelijkheid is dan om in gestolen wagens boetes te krijgen!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger dacht ik steeds dat als je een verkeersovertreding maakte, dat een LCPDwagen even zijn sirene opzet, maar nu heb ik door dat dat helemaal niet zo is, de wagen zet wel een ogenblik zijn sirene op, maar ik zou niet weten waarom.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen?

MP is leuk omdat je elke dag iets nieuws beleeft, en omdat je kan praten met anderen, en spelen tegelijk. Nou ja.. Ik vind MP ook altijd leuker dan SP.

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel?

Niet iedereen kan goed GTA'en, maar anderen gebruiken het ook voor de fun.

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

Vroeger, en nu soms, ga ik soms nog wel eens me aan de verkeersregeld houden, maar ik maak ook vaak rellen :puh: . (Carjacking gebeurde al wel eens...)

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zijn er mensen die alleen GTA4 voor de MP kopen? Omdat mp zeer leuk en uitgebreid is ik persoonelijk heb het voor alle 2 gebruikt

2. Waarom gebruiken sommigen zoveel cheats en waarom zitten ze altijd in het spel? Ik gebruikte in de 1ste storyline ook cheats de 2de maal niet meer!

3. Zijn er mensen die in de GTA games nooit onschuldige slachtoffers maken? (En sterker zelfs, geen carjackingen doen?)

Ik niet allesinds, ik dood iedereen die in de weg staat! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...