Jump to content

Missies willen niet starten


marsyas

Recommended Posts

Beste mensen, ik heb een erg vreemd probleem. Ik speel GTA4 (PC versie) nu 2 maanden en tot nu toe ging alles goed. Ik ben behoorlijk ver gekomen, Alderney vrijgespeelt, maar toen begonnen de problemen. Eerst begonnen de friends (Roman, Brucie, etc) continue te bellen (zelfs vlak nadat ik met ze uit was geweest). Aangezien ik dit vrij storend vond en nergens online een oplossing kon vinden, ben ik maar overnieuw begonnen. Dat leverde een zo mogelijk nog groter probleem op: als ik voor de eerste missie (its your call) in de marker voor de missie stap (die bij Roman's taxi-bedrijf) gebeurt er helemaal niks. Met mijn PC specificaties is niks mis, heb GTA4 tenslotte 2 maanden probleemloos kunnen spelen, dus daar ligt het niet aan. Ik hoop dat iemand op dit forum mij met dit probleem zou kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is opgelost door nadat ik eerst GTA opnieuw geinstaleerd had (wat geen resultaat had), ik het maar helemaal grondig heb aangepakt. Alles opnieuw instaleren (wat niet zo'n probleem is aangezien ik alleen 3/4 games draai en MS Office). Hierna loopt GTA weer zoals ik het gewend was. Ik blijf alleen erg nieuwschierig naar de oorzaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...