Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Heey! Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft? MVG Tom de Beer PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen!
MidnightMayhem Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Dit was al héél lang bekend dit hoort ook zo, daarom dat er bij 'Sound' ook een GPS optie is: of je de stem in elke auto wilt, of in elke luxeuze wagen. Dit is heel grappig Ook als je de opdracht moet uitvoeren, zegt hij 'ping pong' en als dat niet werkt zegt de man zelf 'ping pon'
End Of The Riot Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je hebt eindelijk ontdekt dat de GPS een stem heeft. En verder zoals hierboven gezegt is je kan via instellingen kiezen of je het bij alle auto's gebruikt of dat je een vrouwen stem wilt, enz.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ook op een PS3?
Dr.Oppai Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ook op een PS3? alle platformen.
I MICK I Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Soms hoor ik het heel duidelijk en soms heel zacht. Hoe komt dat?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Maar ik zie nergens staan dat je een man of een vrouw kunt kiezen als stem... Welke naam heeft het bij de instellingen? Bewerkt: 5 november 2009 door Grand Theft Auto TOM
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) dat is random gekozen Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben... Bewerkt: 5 november 2009 door Grand Theft Auto TOM
Axelectric_ Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Heey! Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft? MVG Tom de Beer PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen! lol wist ik niet
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Heey! Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft? MVG Tom de Beer PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen! lol wist ik niet Ik eerst ook nie! Is echt wel vet!
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 dat is random gekozen Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben... Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero. De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is .
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 dat is random gekozen Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben... Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero. De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is . Dus de naam voor die instelling is "Random"? Zag ik gister nie staan... Ik ga vanmiddag effe kijken.
harry1985 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Beetje overbodige luxe in dit geval. je kan ook wel aan de kaart zien waar je langs moet
Jarno91 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 dat is random gekozen Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben... Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero. De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is . Dus de naam voor die instelling is "Random"? Zag ik gister nie staan... Ik ga vanmiddag effe kijken. Met random bedoelt hij dat het iedere keer verschillend is wat je hoort, dat kun je niet instellen
Recommended Posts