Jump to content

Navigatie PRAAT zelfs!


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Heey!

Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft?

MVG Tom de Beer

PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al héél lang bekend :puh:

dit hoort ook zo, daarom dat er bij 'Sound' ook een GPS optie is: of je de stem in elke auto wilt, of in elke luxeuze wagen.

Dit is heel grappig :puh:

Ook als je de opdracht moet uitvoeren, zegt hij 'ping pong' en als dat niet werkt zegt de man zelf 'ping pon'

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt eindelijk ontdekt dat de GPS een stem heeft. :7

En verder zoals hierboven gezegt is je kan via instellingen kiezen of je het bij alle auto's gebruikt of dat je een vrouwen stem wilt, enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zie nergens staan dat je een man of een vrouw kunt kiezen als stem... Welke naam heeft het bij de instellingen?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

dat is random gekozen

Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Heey!

Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft?

MVG Tom de Beer

PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen!

lol wist ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Heey!

Ik sprong vandaag in een Noose Cruiser en reed richting me safehouse (ik had een waypoint geplaatst) Hoor ik ineens een man vanalles zeggen van bijv. "turn left" of "turn right" en ik kwam wel op die manier op mijn eindbestemming... Is da al langer bekend of ben ik de eerste die da opgemerkt heeft?

MVG Tom de Beer

PS: wel verdraaid handig dat ze dat zelfs zeggen!

lol wist ik niet

Ik eerst ook nie! Is echt wel vet!

Link to comment
Delen op andere websites

dat is random gekozen

Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben...

Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero.

De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

dat is random gekozen

Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben...

Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero.

De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is ;) .

Dus de naam voor die instelling is "Random"? Zag ik gister nie staan... Ik ga vanmiddag effe kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is random gekozen

Zie ik nie staan... Er staat alleen van de dingen die er mee te maken hebben...

Je kan bij je instellingen kiezen of je dat bij elke auto wil hebben of dat het er van afhangt welke ayto je bestuurt, deze functie si te vinden op elke auto van de meer luxueuzere merken, niet auto's, zo vind je ook een GPS-stem in een Habanero.

De stem is zoals wesley zegt random gekozen en hangt niet af van in welke auto je rijd, het geluid van de GPS is ook aan te passen dacht ik en je kan hem ook uitzetten en als je ergens op een site had gekeken had je wel geweten dat het al lang geweten is ;) .

Dus de naam voor die instelling is "Random"? Zag ik gister nie staan... Ik ga vanmiddag effe kijken.

Met random bedoelt hij dat het iedere keer verschillend is wat je hoort, dat kun je niet instellen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...