Axelectric_ Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb wat probleempjes met het internet café. Ik ga er binnen, ik sta voor een computer, er verschijnt iets in de aard van 'Druk op E om de computer te starten'. Ik druk op E, maar er gebeurt niets. Ik heb al geprobeerd om lang te drukken en kort maar niets helpt. Altijd nadat ik op E heb gedrukt, verschijnt datzelfde kadertje ('Druk op E om de computer te starten') weer. Vreemd want daarstraks had ik dat probleem nog niet... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Heb je je spel al opnieuw geladen? Spel opnieuw opgestart? Misschien moet je eens proberen om een andere toets te instellen. Als dat het probleem niet verhelpt moet je misschien het spel eens opnieuw installeren. En hoe ver ben je in het spel? Als je ver genoeg bent dat je naar Algonquin kan moet je eens een andere Internetcafé proberen. Nog veel succes met je probleem vdv_axel. Rinaldootje Reageren
Casss Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Heb je je spel al opnieuw geladen? Spel opnieuw opgestart? Misschien moet je eens proberen om een andere toets te instellen. Als dat het probleem niet verhelpt moet je misschien het spel eens opnieuw installeren. En hoe ver ben je in het spel? Als je ver genoeg bent dat je naar Algonquin kan moet je eens een andere Internetcafé proberen. Nog veel succes met je probleem vdv_axel. Rinaldootje Ja probeer dat eens, misschien is je toets kapot of werkt hij niet meer zo goed Gta-Kneusje Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) Ik meen mij te herinneren dat dit voorkwam na het installeren van een bepaalde patch. Kijk eens of je de recentste patch geinstalleerd hebt. Het kan ook zijn dat je dit probleem hebt omdat je een crack gebruikt om zonder cd te kunnen spelen of omdat je het spel gedownload hebt. In dat geval kan en mag ik je niet verder helpen (forum policy) Bewerkt: 6 november 2009 door Dizzee Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ik meen mij te herinneren dat dit voorkwam na het installeren van een bepaalde patch. Kijk eens of je de recentste patch geinstalleerd hebt. Het kan ook zijn dat je dit probleem hebt omdat je een crack gebruikt om zonder cd te kunnen spelen of omdat je het spel gedownload hebt. In dat geval kan en mag ik je niet verder helpen (forum policy) Ik had patch 1.0.4.0 gedownload, en toen ging het internet café niet... Toen had ik 1.0.3.0 geinstalleerd, daarna 1.0.2.0, dan 1.0.1.0, maar niet hielp ... Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Heb je je spel al opnieuw geladen? Spel opnieuw opgestart? Misschien moet je eens proberen om een andere toets te instellen. Als dat het probleem niet verhelpt moet je misschien het spel eens opnieuw installeren. En hoe ver ben je in het spel? Als je ver genoeg bent dat je naar Algonquin kan moet je eens een andere Internetcafé proberen. Nog veel succes met je probleem vdv_axel. Rinaldootje Bij mijn controls staat Action = E, zo moet het toch? Of een andere toets? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.