adman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoe kan ik met gta sa pc 2 player mode doen en kan dit wel... ? alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 in de pc niet maar ik denk dat er wel een mod voor gaat komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 in de pc niet maar ik denk dat er wel een mod voor gaat komen ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Er komt wel inieder geval een multiplayer mode. dan kun je bijv. ook een eigen server aanmaken en dan iemand anders dicht in de buurt kan je dan mee spelen. Wanneer die uitkomt? Blijf checken op www.multitheftauto.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik ben wezen kijken op de plaats waar bij de ps2 wel een 2 player icconje stond, maar die was er niet dus we moeten wachten op de multiplayermod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.