adman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik weet dat er all een topic over is maar het lukt me niet wat is de beste manier of gwn eeen ''makkelijke'' manier alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) waarom maak je er dan nog een lees dat andere gewoon door dan kom je wel aan een uitkomst kijk anders dan in de walktrough Bewerkt: 12 juni 2005 door Mr.Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik weet dat er all een topic over is maar het lukt me nietwat is de beste manier of gwn eeen ''makkelijke'' manier alvast bedankt Niet op de Treinsporen rijden,dat remt af. Rij helemaal aan de rechtse kant van het spoor. Zodat Big Smoke niet op de trein schiet maar op de Poppetjes. Ik heb hem daarnet gehaald,ze waren al dood en ik was de brug nog niet onder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 deze is lastig ik heb geporbeerd te trein te kapen zit opslot de trein mannetje dood gemaakt lukte niet naja .. niks lukte toen ging ik dus maar gewoon doen je moet goed gas geven en je meot de wegen weten er staat als eerst een auto dan rem je een beetje af en die vleigt weg je moet wel OP het spoor blijven daarna komt er een trein op je af dan ga je ff naar de andere kant van de weg dan snel weer terug op het spoor rij zo snel mogelijk nu daarna moet je van het spoor AF en die zand weg over daarna kom je via een helling naar benede en dan ga je sneller dan de trein ff en ga je weer op het spoor dan als het goed is heb je al zo veel ghsoten dat er 1-2 mannetjes staan dan gewoon goed ernaast rijden dit heefd veel oefening nodig (kost mij 5x) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 deze is lastig ik heb geporbeerd te trein te kapen zit opslot de trein mannetje dood gemaakt lukte niet naja .. niks lukte toen ging ik dus maar gewoon doen je moet goed gas geven en je meot de wegen weten er staat als eerst een auto dan rem je een beetje af en die vleigt weg je moet wel OP het spoor blijvendaarna komt er een trein op je af dan ga je ff naar de andere kant van de weg dan snel weer terug op het spoor rij zo snel mogelijk nu daarna moet je van het spoor AF en die zand weg over daarna kom je via een helling naar benede en dan ga je sneller dan de trein ff en ga je weer op het spoor dan als het goed is heb je al zo veel ghsoten dat er 1-2 mannetjes staan dan gewoon goed ernaast rijden dit heefd veel oefening nodig (kost mij 5x) eindelijk het is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.