Jump to content

big smoke wrong side of tracks

adman

Recommended Posts

ik weet dat er all een topic over is maar het lukt me niet

wat is de beste manier

of gwn eeen ''makkelijke'' manier :puh:

alvast bedankt

Niet op de Treinsporen rijden,dat remt af.

Rij helemaal aan de rechtse kant van het spoor.

Zodat Big Smoke niet op de trein schiet maar op de Poppetjes.

Ik heb hem daarnet gehaald,ze waren al dood en ik was de brug nog niet onder. :)

Delen op andere websites

deze is lastig ik heb geporbeerd te trein te kapen zit opslot de trein mannetje dood gemaakt lukte niet naja .. niks lukte toen ging ik dus maar gewoon doen je moet goed gas geven en je meot de wegen weten er staat als eerst een auto dan rem je een beetje af en die vleigt weg je moet wel OP het spoor blijven

daarna komt er een trein op je af dan ga je ff naar de andere kant van de weg dan snel weer terug op het spoor rij zo snel mogelijk nu daarna moet je van het spoor AF en die zand weg over daarna kom je via een helling naar benede en dan ga je sneller dan de trein ff en ga je weer op het spoor dan als het goed is heb je al zo veel ghsoten dat er 1-2 mannetjes staan dan gewoon goed ernaast rijden :)

dit heefd veel oefening nodig (kost mij 5x)

Delen op andere websites

deze is lastig ik heb geporbeerd te trein te kapen zit opslot de trein mannetje dood gemaakt lukte niet naja .. niks lukte toen ging ik dus maar gewoon doen je moet goed gas geven en je meot de wegen weten er staat als eerst een auto dan rem je een beetje af en die vleigt weg je moet wel OP het spoor blijven

daarna komt er een trein op je af dan ga je ff naar de andere kant van de weg dan snel weer terug op het spoor rij zo snel mogelijk nu daarna moet je van het spoor AF en die zand weg over daarna kom je via een helling naar benede en dan ga je sneller dan de trein ff en ga je weer op het spoor dan als het goed is heb je al zo veel ghsoten dat er 1-2 mannetjes staan dan gewoon goed ernaast rijden :)

dit heefd veel oefening nodig (kost mij 5x)

eindelijk het is gelukt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...