Jump to content

Dronken?

Axelectric_

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik GTA IV start, begint na een tijdje alles te draaien net alsof ik dronken ben :? Dan gaat het weer over en 1 minuut erna komt het weer terug.

Geplaatst: (bewerkt)

wat dacht je ervan het spel legaal te kopen?

EDIT: hannes lockt een vorig topic omdat je een illegaal spel hebt, wat laat jou in godsnaam nadenken dat je nu wel een topic aan mag maken waarin je hulp krijgt met een illegaal verkregen spel?

Bewerkt: door wesley123
Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: hannes lockt een vorig topic omdat je een illegaal spel hebt, wat laat jou in godsnaam nadenken dat je nu wel een topic aan mag maken waarin je hulp krijgt met een illegaal verkregen spel?

dit is ook soms ookal eb je het spel legaal.

gewoon opnieuw instaleren als je het legaal heb of als je het illigaal hebt dan zou ik of hem kopen of een betere download vinden.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

dit is ook soms ookal eb je het spel legaal.

gewoon opnieuw instaleren als je het legaal heb of als je het illigaal hebt dan zou ik of hem kopen of een betere download vinden.

kijk eens naar het topic dat hannes heeft gelockt, dat deed hij omdat de TSer zelf zei dat hij hem illegaal heeft.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...