Dr.Oppai Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) hallo, mijn GTA SA loopt maar tot de helft van het laadbalkje als ik een mod heb geinstaleerd,weet iemand wat te doen of de oorzaak ofzo? dankje wel edit@ik heb deze al: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=67 maar daardoor ging het balkje naar de helft en sloot het spel af met de bericht dat gta exe het niet meer doet ofzo. edit2@ik heb hem opnieuw geinstaleerd dus hij is nu zonder mods en al en hij laad nog steeds tot de helft?! Bewerkt: 6 november 2009 door thegodfather91 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 GTA SA unistallen -> de hele map verwijderen -> opnieuw installeren. De oorzaak kan zijn dat je versie 2.0 hebt (dan moet je downgraden) of je hebt de mod verkeerd geinstalleerd. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 GTA SA unistallen -> de hele map verwijderen -> opnieuw installeren. De oorzaak kan zijn dat je versie 2.0 hebt (dan moet je downgraden) of je hebt de mod verkeerd geinstalleerd. ik heb de mod precies zo geinstaleerd als in de tut staat die hier ergens op het forum staat.dat lukte niet en laadde hij maar tot de helft.toen had ik van iemand te horen gekregen dat ik hem inderdaad moest dongraden,dat heb ik toen gedaan en toen laaddde hij nog steeds tot de helft maar dan kreeg ik het bericht dat de gta exe ofzo het niet meer deed.en nu heb ik hem eraf gehaald,die map verwijdert en opnieuw geinstaleerd en ik probeer hem ZONDER mods te instaleren en nu laad hij tot de helft ZONDER mods dus nu kan ik ook zonder mods niet spelen WTF? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 laat maar heb het probleem nu eindelijk gevondne. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.