Jump to content

bahama mamas


supergoenie1313

Recommended Posts

hee

ik heb tBoGT uitgespeeld maar ik kan niet meer in Bahama Mamas. blijf dit zo of kan het later wel weer?

bedankt

Dit blijft helaas zo, wel kan je er in door de missie 'Boulevard Baby' te herspelen via je telefoon.

oke jammer

^_^ bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook de spel uitgespeeld.

In de missie "Party is over"

Is bahama club dicht.

Vanwegen dat je bahama club heb wraak genomen met geweld.

En dat je bahama club gevaar heeft verzorgd.

Bewerkt: door Jacky-2007
Invoegen spoilertags!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens gelezen dat als je TBOGT voor de 100% hebt uitgespeeld de club weer open zal gaan en je hem zo weer kunt betreden. Ik weet niet wat hier van waar is, heeft iemand hem al 100% uitgespeeld? Laat het even weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens gelezen dat als je TBOGT voor de 100% hebt uitgespeeld de club weer open zal gaan en je hem zo weer kunt betreden. Ik weet niet wat hier van waar is, heeft iemand hem al 100% uitgespeeld? Laat het even weten..

Nee, dat kan helaas niet. Ik heb de game al een paar dagen geleden voor 100% uitgespeeld, en de club is en blijft dicht :(

Heb ook bij bijna alle missies een score van 100%, alleen bij 'dropping in' en 'departure time' net niet.

Misschien gaat de club open als je bij alle missies een score van 100% hebt, maar dat weet ik dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig en bij mij is Bahamas Mamas nog niet open. Ik merk aan alle reacties dat hij wel op een begeven moment open gaat. Wanneer is dat? Alvast bedankt _O_ !

Bahama Mama's is ALLEEN open in de missie 'Boulevard Baby'. Daarvoor is ie dicht, en daarna is ie ook dicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig en bij mij is Bahamas Mamas nog niet open. Ik merk aan alle reacties dat hij wel op een begeven moment open gaat. Wanneer is dat? Alvast bedankt _O_ !

Bahama Mama's is ALLEEN open in de missie 'Boulevard Baby'. Daarvoor is ie dicht, en daarna is ie ook dicht.

That sucks...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de game op 100% of de verhaallijn op 100%? :$

De game.

En bijna bij alle missies een score van 100% (tijdslimiet bij 'Departure Time' lukt me niet).

Edit: Weet iemand of het het snelst is om bij de missie 'Departure Time' gewoon de hele tijd te parachuteren naar de plek waar je Tony moet ontmoeten? Of is het het snelst om zo snel mogelijk naar de grond de gaan, een voertuig stelen, en dan naar de plek rijden waar je Tony moet ontmoeten? Bedankt.

Bewerkt: door Spel
Link to comment
Delen op andere websites

Er in één keer heenzweven zorgt er bij mij voor dat ik 't binnen de tijd haal. Ik vind het wel zuigen hoor, van Bahama Mama's. Vladivostok FM draait in EfLC vanuit Bahama Mama's, en in de trailers word geshowed dat je er altijd binnen zou kunnen. Dit blijkt absoluut niet het geval :cab: . What is this shit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...