martijntje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb de Pizzadox Trainer gedownload maar als ik het .exe bestand wil extracten dan geeft de virusscan aan dat MEWpacked.gen er in zit en kan ik hem niet openen. Wat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 probeer ff opnieuw te downloaden.... kan wel eens helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb 'm gescanned voordat ik hem in de database heb gezet, en toen heb ik niets gevonden... ( zegt niet alles natuurlijk... ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijntje Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 geprobeerd maar antivirus verwijdert het bestand direct. Is het wel virus/trojan vrij uberhaupt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ikke ben nu trouwnes ook bezig met maken van een trainer die de volgende functies bevat - Vliegende Auto's - Jetpack - misschien Car Spawn en nog een paar andere cheats die ik aan ut opzoeken ben in memory Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.