Jump to content

Nieuwe pc: FireFighter (Ik wil een sterke game computer)

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je er wel rekening mee gehouden dat je hem zelf in elkaar moet zetten? Anders moet je hier 60 euro voor betalen.

Geplaatst:

FF, heb je toevallig nog een Windows versie liggen en een scherm? Want dat stoppen we niet bij die Azerty PC's. En kan jij zelf een PC in mekaar zetten? Zoniet, dan moet je dit door Azerty laten doen, kost wat geld, maar is handig.

Geplaatst:

FF, heb je toevallig nog een Windows versie liggen en een scherm? Want dat stoppen we niet bij die Azerty PC's. En kan jij zelf een PC in mekaar zetten? Zoniet, dan moet je dit door Azerty laten doen, kost wat geld, maar is handig.

Ik ben niet slim met computers, dus ik kan het zelf niet in elkaar laten zetten. Maar ik heb er wel €60 euro voor over om het in elkaar te laten zetten.

Ik heb nog een scherm liggen, maar ik heb liever een nieuwe omdat ik daarmee problemen heb gehad. Dus als het kan, kan er dan een scherm bij? Ik heb Windows ook liggen. ;)

Geplaatst:

Hoe groot wil je een ander scherm?

Wat is een redelijke maat? Mijn laptop had ongeveer 17 Inch en dat was wel voldoende. Al denk ik dat het nóg mooier wordt als ik een 20 Inch beeldscherm krijg.

Dus ik wil graag een 20 Inch beeldscherm. 19 Is ook goed. ;) (Welke van de twee het goedkoopst is).

Geplaatst:

Hoe groot wil je een ander scherm?

Wat is een redelijke maat? Mijn laptop had ongeveer 17 Inch en dat was wel voldoende. Al denk ik dat het nóg mooier wordt als ik een 20 Inch beeldscherm krijg.

Dus ik wil graag een 20 Inch beeldscherm. 19 Is ook goed. ;) (Welke van de twee het goedkoopst is).

Als je breedbeeld wilt zou ik toch voor een groter formaat gaan dan 19, omdat de hoogte erg klein is bij een breedbeeld ding. Vooral als je een filmpje kijkt. Je zit verder van je scherm, en als j vaak achter de PC zit kan een klein scherm al snel een leuke bril *kuch* opleveren.

Geplaatst: (bewerkt)

Hahahaha, wat een fail voor 800 euro een core 2 duo en een onboard GPU :7

Daar kan je hier zoveel beter voor krijgen ^_^

Is het ook mogelijk om een Computer die al klaar is te kopen i.p.v zelf bouwen of laten installeren? Dat lijkt mij makkelijk. Iemand suggesties?

Let wel op, ik wil het volgende zeker hebben:

• De kloksnelheid van de processor moet minimaal 2900MHz (2.9GHz) hebben.
  • Blijf als het kan onder de €1000. Want anders wordt het te duur voor een dertien jarige jongen. (Als het kan alles in een (PC-Monitor-muis. Maar ik weet dat dat bijna niet gaat lukken. Dus doe maar gewoon alleen de computer)
  • Hij moet Empire: Total War op minimaal High kunnen afspelen* zonder enige lag.

* Empire Total War specificaties (Minimale specificaties):

- CPU: 2.4 GHz single-core

- RAM 1 GiByte (Windows XP), 2 GiByte (Windows Vista)

- Graphics card: DirectX 9.0 compatible 256 MiByte graphics card (Shader 2.0 or better)

- Sound card: DirectX 9.0c compatible sound card

- Windows compatible mouse and keyboard

- 15 GByte free hard drive space

Vergeten, ik zie net dat www.databyte.nl veel goedkoper uitkomt. Wie wil op die site graag een PC samenstellen?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Niet beginnen aan merkpc's, samengestelde pc's via een site zijn zoveel beter dan een merk pc met dezelfde prijs. :)

Gewoon bestellen via Azerty of Alternate en daar in elkaar laten steken. Is ook 100% te vertrouwen.

Ikzelf vind merkcomputers (O.a HP) beter. Maar dit is omdat ik geen ervaring heb met zelfgebouwde Computers.

Ik heb wat rondgezocht en ik kwam op het volgende:

De drie bovenstaande computers zien er voor mij denk ik wel goed uit. Graag jullie mening. Let op het volgende: Kan hij Empire: Total War op minimaal High zonder enige lag afspelen? (Zie hoofdpost voor specificaties Empire: Total War).

Ik denk dat ik mijn besluit heb genomen.. =1&product[226358]=1&product[76909]=1&product[224663]=1&product[224674]=1&product[232912]=1&product[236489]=1&product[193848]=1"]Klik

Tenzij iemand een nog beter PC weet voor onder de 1000 euro, word het deze. Bedankt voor alle hulp. ;)

Geplaatst:

En neem een betere voeding, neem gewoon een Coolermaster voeding die modulair is, scheelt weer in de kabelzooi in je case.

En neem een betere voeding, neem gewoon een Coolermaster voeding die modulair is, scheelt weer in de kabelzooi in je case.

Welke voeding dan? Er zijn zoveel Coolermaster voedingen. Welke is het beste dan?

Ik heb wat gevonden, zelfde spanning (115-230V) van Coolermaster: Klik! Is dat een goede?

Specificaties Coolermaster Real Power M620

Productbeschrijving: CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU - voeding - 620 Watt

Type: apparaatVoeding - actieve Power Factor Correction (PFC) - intern

Naleving van specificatie: ATX12V 2.3/ EPS12V 2.91

Afmetingen: (BxDxH)15 cm x 15 cm x 8.6 cm

Input Voltage: 115/230 Volt wisselstroom V

Output Voltage: +3.3, +5, ±12 V

Geleverde energie: 620 Watt

Output Connector(s): 4-PIN interne voeding, 4-PIN mini-stroomconnector, voeding, 4-pens ATX 12 Volt connector, 15-pens seriële ATA-voeding, vermogen 8-pins +12 Volt, 6-pins PCI Express voeding, voeding 24-pins ATX, 8-pins PCI Express voeding

Garantie: 24 maand(en)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Specificaties Coolermaster Silent Pro M700

Klik

Productbeschrijving: CoolerMaster Silent Pro M700 - voeding - 700 Watt

Type apparaat: Voeding - actieve Power Factor Correction (PFC) - intern

Naleving van specificatie: ATX12V 2.3/ EPS12V 2.91

Afmetingen : (BxDxH)15 cm x 15 cm x 8.6 cm

Lokalisatie: Europa

Input Voltage: 115/230 Volt wisselstroom V

Geleverde energie: 700 Watt

Output Connector(s): 4-PIN interne voeding, 4-PIN mini-stroomconnector, 15-pens seriële ATA-voeding, vermogen 8-pins +12 Volt, voeding 24-pins ATX met afneembaar 4-pins deel, 8-pins PCI Express voeding met afneembaar 2-pins deel

Garantie van de fabrikant: 5 jaar garantie

----------------------------------------------------------------------

Ik denk dat de tweede beter is, aangezien die 700Watt leverd en met een 115/230 wisselstroom. Hij is alleen duurder, €97,85 incl. BTW.

Als ik de tweede neem, wordt dit mijn nieuwe computer.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is het mogelijk om een nieuwe processor te nemen? Want de samengestelde PC heeft nu de Processor - 1 x Intel Core i7 i7-860 / 2.8GHz. Prijs: €236 (afgerond).

Nu heb ik een 3.4 GHz gevonden; de AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 965 / 3.4 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB - Box voor maar €161,- (afgerond). Dat lijkt mij een veel betere samenstelling die goedkoper is. Klik

Wel zit er bij de eerste de nieuwste Windows (I7) op, maar die kan ik, als ik de tweede neem, altijd later nog kopen en intstalleren. Is het mogelijk om de tweede te nemen?

Dus, als ik de nieuwe voeding neem (Coolermaster Silent Pro M700) en de nieuwe processor (AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz), wordt dit de échte computer. Totaalprijs: €1010,78. (Incl. Montage + Windows installatie, verzendkosten).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...