Casss Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Een =1&product[239712]=2&product[226358]=1&product[199428]=1&product[76909]=1&product[224663]=1&product[224674]=1&product[232912]=1"]geweldige game pc! Kan deze GTA IV op High draaien? of hoger. Wat is eigenlijk de videokaart ik vind hem niet in het lijstje, of is dat mijn fout? Reageren
Kryziek Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 over eht algemeen is de i7 gewoon veel beter. De i7 is ook veel meer futureproof, maar nog lang neit perfect, een beetje zoals de P4 in zijn tijd, het was iets compleet nieuws, maar in het begin kwam het er niet uit. Met de i7 ga je kortom nog een hele tijd vooruit komen, iig veel langer dan met de PII. De i7 heeft in feite 8 threads, dit ondersteunen de meeste applicaties bij langena nog niet(als je echt multithreaded programmas hebt zoals photoshop, 3dsmax etc. wel), de meesten gaan nu richting de 4 van normalere programmas, dus dan ga je nog wel langer vooruit. GTA4 zelf gebruikt nu 3 threads(te zien aan het processorgebruik in benchmarks datonder de 75% zit), dus met 8 threads zit je voorlopig wel goed. Srry FireFighter, ff voor mezelf hoor Dus jij zegt dat ik met een I7 langer doorkan dan met een Phenom II ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Wat is eigenlijk de videokaart ik vind hem niet in het lijstje, of is dat mijn fout? De HD5770 is de videokaart van die computer. En dat is één van de beste op dit moment. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Wat is eigenlijk de videokaart ik vind hem niet in het lijstje, of is dat mijn fout? De HD5770 is de videokaart van die computer. En dat is één van de beste op dit moment. Het zijn 2 HD 5770's. In CrossFire dus. >>> Door Thundercover: Inderdaad, de '2' over het hoofd gezien.<<< Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Een laatste vraag: Kan mijn computer: [WINDOWS VISTA] Intel Core 2 CPU T5600 @ 1.8GHz, 2046MB RAM, Videokaart: NVIDIA GeForce Go 7600, totaal geheugen 1272MB de specificaties aan van Men of War en World in Conflict? En zo ja, op welke settings? Low, medium, High, Ultra high? Men of War: Minimaal Windows 2000 Pentium IV 2.60 GHz 1 GB RAM Videokaart met 128 MB geheugen 4.00 GB vrije hardeschijfruimte DirectX 9 World in Conflict: Minimaal Windows XP Pentium IV 2.20 GHz 512 MB RAM Videokaart met 128 MB geheugen DirectX 9c -------------------- NOTE: De bovenstaande specificaties (de 1.8GHz Laptop) is de computer die ik op dit moment heb. Willen jullie zoveel mogelijk informatie geven over mijn Laptop? Zoals bijvoorbeeld welk spel hij aankan, en waarom. ---------------------------------- Bewerkt: 29 november 2009 door FireFighter Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 over eht algemeen is de i7 gewoon veel beter. De i7 is ook veel meer futureproof, maar nog lang neit perfect, een beetje zoals de P4 in zijn tijd, het was iets compleet nieuws, maar in het begin kwam het er niet uit. Met de i7 ga je kortom nog een hele tijd vooruit komen, iig veel langer dan met de PII. De i7 heeft in feite 8 threads, dit ondersteunen de meeste applicaties bij langena nog niet(als je echt multithreaded programmas hebt zoals photoshop, 3dsmax etc. wel), de meesten gaan nu richting de 4 van normalere programmas, dus dan ga je nog wel langer vooruit. GTA4 zelf gebruikt nu 3 threads(te zien aan het processorgebruik in benchmarks datonder de 75% zit), dus met 8 threads zit je voorlopig wel goed. Srry FireFighter, ff voor mezelf hoor Dus jij zegt dat ik met een I7 langer doorkan dan met een Phenom II ? ik weet het wel zeker. De i7 heeft 2 keer zoveel threads als de PII, ook heeft hij meer cache en revolutionaire functies. Van de Core iX architectuur kan je nog veel verwachten aangezien hij nog in zijn kinderschoenen staat en nu al een monster is Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) ik weet het wel zeker. De i7 heeft 2 keer zoveel threads als de PII, ook heeft hij meer cache en revolutionaire functies. Van de Core iX architectuur kan je nog veel verwachten aangezien hij nog in zijn kinderschoenen staat en nu al een monster is Toch zou ik eerder voor het P55 platform gaan als het X58 platform, het X58 platform is toch meer top end terwijl het P55 variëert van mid end tot high end, en het dus makkelijker is om een setje te nemen en die dan later te upgraden. Het X58 platform is wat dat betreft lastiger omdat het meeste spul duurder is, terwijl je onderaan de range niet veel meer voordeel hebt t.o.v. de P55 platform top range. Bewerkt: 29 november 2009 door Galiorix Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Wil iemand reageren op post #50? (Twee posts hierboven). Reageren
ikt Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Een laatste vraag: Kan mijn computer: [WINDOWS VISTA] Intel Core 2 CPU T5600 @ 1.8GHz, 2046MB RAM, Videokaart: NVIDIA GeForce Go 7600, totaal geheugen 1272MB de specificaties aan van Men of War en World in Conflict? En zo ja, op welke settings? Low, medium, High, Ultra high? [...] -------------------- NOTE: De bovenstaande specificaties (de 1.8GHz Laptop) is de computer die ik op dit moment heb. Willen jullie zoveel mogelijk informatie geven over mijn Laptop? Zoals bijvoorbeeld welk spel hij aankan, en waarom. ---------------------------------- Ja, medium. Je CPU is kak. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ja, medium. Je CPU is kak. Onzin, z'n cpu is veel beter de minimale P4's. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Medium moet mogelijk zijn, maar de videokaart is geen topper. Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Ik heb alweer jullie hulp even nodig. Omdat de uiteindelijk gekozen computer toch te duur is om voor mijzelf te betalen (ik ben 13 en met mijn 'inkomen' zou ik hem pas over een jaar of twee kunnen kopen..), ben ik van plan om een iets goedkopere laptop te kopen. Ik zag verscheidene laptops voorbij komen, maar ik weet er geen raad mee aangezien mijn pc kennis 0,0% is. Zie hieronder wat meer detail over wat voor soort etc.. Merk: Alles Behalve, en probeer het ook niet, ACER Aspire. (Tenzij hij heel erg goed is, dan denk ik erover na) Budget: Zo laag mogelijk, met een maximum van €999,- Excl. Verzendkosten. Computer/Notebook: Notebook (Laptop) Processor: Intel Core i7 (860) Videokaart: N.V.T Processorsnelheid: N.V.T De Computer/Notebook moet de volgende spellen minimaal kunnen afspelen: ArmA: II op medium en soepel graag Napoleon: Total War medium-High en eveneens hier ook soepel Ik hoop dat jullie wat kunnen vinden! Bewerkt: 4 januari 2010 door FireFighter Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Ik weet niet welke i7 er in deze laptop zit, maar in ieder geval vind je voor 1000 euro geen laptop met een betere processor. Er zit een Intel Core i7 720QM (1,60GHz, 2,80GHz Turbo, 6MB) in, voor 160 euro meer stoppen ze er een Intel Core i7 820QM (1,73GHz, 3,06GHz Turbo, 8MB) in. Hou er rekening mee dat er maar 2 GB werkgeheugen is, voor 46 euro meer stoppen ze er 2 maal 2 GB in. Standaardprijs is 965 euro. http://www.xxodd.nl/...ikel&ID=467&e=1 Waarom je perse een i7 wil, is mij een raadsel. Je zit daar met een monster van een CPU en de GPU die erin zit is nou niet hét van hét. Ik denk eerlijk gezegd dat er een bottleneck(dat je processor te snel of te langzaam is voor je videokaart of omgekeerd) zal gevormd worden. Ik zou toch voor een andere laptop gaan met een betere processor/videokaart verhouding. Even geduld svp, ik ben nog aan het zoeken. Edit: Ik zou voor deze: http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel®/ALTERNATE/17F31_Quad-Core/-1079501/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Alternate gaan. Maar da's natuurlijk je eigen keuze. Ik heb indertijd een laptop gekocht met een bakbeest van een processor voor die tijd met een lullige videochip. Ja, ik heb er spijt van. Bewerkt: 4 januari 2010 door MegaPilot Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik zou helemaal geen laptop nemen, maar gewoon een vaste PC pakken. Heb je veel meer waar voor je geld als het aankomt op spellen spelen. Reageren
Zakura Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 *Tekst* Ik snap het niet, je pakt deze pc niet omdat het te veel geld zou kosten(1000 euro) en hem pas over circa 2 jaar zou kunnen kopen, maar een laptop van 1000 euro gaat wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.