Cabyon Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Oké, ik zag het al, het scheelt toch €40.. Maar over Windows Vista en Windows 7, wat zijn de voor- en nadelen van beide? Dan kan ik dat tegen elkaar opwegen en een besluit nemen. Cut the crap, gewoon Windows 7 nemen, neem het nou maar van mij en ieder ander aan dat dat de beste keuze is. Zeker, Vista was gewoon een beetje een tussenversie die door het design team afgeraffeld is door er wat nieuwe functies en lay-outs in te gooien en daarna naar de kroeg te gaan. In Windows 7 is alles veel fijner uitgewerkt. Reageren
vice Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Hoewel ik zelf Vista hebt, geloof ik er ook wel in dat 7 beter is, omdat hij ook minder van je pc vraagt en je dus andere programma's of spellen misschien nog iets beter kunt draaien. Maar om toch maar een beetje mijn Vista te verdedigen, eigenlijk kijkt iedereen er anders over. Ik ben tevreden over mijn Vista, alles werkt goed, snel (als je een goede pc hebt gaat Vista best snel hoor ^^), gebruiksvriendelijk (tjah, ik vind Vista gebruiksvriendelijk, jij -.Senne- dan weer niet, dat bedoel ik dus met verschillende meningen ). 7 Is dus best wel goed, maar als jij liever gewoon bent aan Vista (vind dat nieuwe taakbalk ding van W7 nog steeds lelijk en onhandig) en je computer daar niet onder zal lijden zou ik toch voor Vista gaan... Maar dat is zoals ik nu al een paar keer heb gezegt, een mening. Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Oké, ik zag het al, het scheelt toch €40.. Maar over Windows Vista en Windows 7, wat zijn de voor- en nadelen van beide? Dan kan ik dat tegen elkaar opwegen en een besluit nemen. Cut the crap, gewoon Windows 7 nemen, neem het nou maar van mij en ieder ander aan dat dat de beste keuze is. Oké, dan heb ik nu Windows 7 Home Premium NL gekozen voor €120,- bij Bol.com. Dus dit wordt het uiteindelijk: De computer + beeldscherm: (=1&product[236489]=1&product[232912]=1&product[224663]=1&product[76909]=1&product[226358]=1&product[232977]=1&product[84030]=1&product[198905]=1&product[7517]=1"]Klik) De overige producten en het besturingssysteem: Reageren
gta_rulez Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 7 Is dus best wel goed, maar als jij liever gewoon bent aan Vista (vind dat nieuwe taakbalk ding van W7 nog steeds lelijk en onhandig) en je computer daar niet onder zal lijden zou ik toch voor Vista gaan... Maar dat is zoals ik nu al een paar keer heb gezegt, een mening. De taakbalk in Win7 kan je ook gewoon op de ouderwetse manier instellen. Het wordt dan net niet helemaal zoals het was maar het komt aardig in de buurt. Reageren
.Senne Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Waarom 120 bij bol.com als het ook bij Azerty kan voor 95? http://azerty.nl/0-1439-235982/microsoft-windows-7-home-premi.html Reageren
ikt Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Ik ben 13 jaar, en zit in de tweede. Kan ik dan ook aan zo'n goedkope Windows komen? Ik bedoel Windows 7 ja. Maar ik denk dat ik hem toch via Azerty koop, want anders betaal ik de Windows installatie voor niets. Ik kan het ook niet weghalen aangezien het één pakket is, montage + windows installatie. Er is ook gewoon de mogelijkheid voor een installatie zonder Windows. Dat kan je met gemak zelf doen. Oké, ik zag het al, het scheelt toch €40.. Maar over Windows Vista en Windows 7, wat zijn de voor- en nadelen van beide? Dan kan ik dat tegen elkaar opwegen en een besluit nemen. Als je onbeperkte tolerantie hebt qua stress kun je met Vista doorgaan. Maar voor een normaal iemand is Windows 7 een goede keuze. Die paar tientjes die je extra besteedt aan Windows 7 zijn niets vegeleken met de ergernissen die Vista opwekt. En ik lul niet uit mijn nek, ik heb Windows Vista een paar maandjes gebruikt, direct weggepleurd toen Windows 7 op het toneel verscheen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Waarom 120 bij bol.com als het ook bij Azerty kan voor 95? http://azerty.nl/0-1439-235982/microsoft-windows-7-home-premi.html Bedankt! Reageren
Hayte Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Meneertje FireFighter, heel mooi dat je een Windows 7 hebt gevonden voor 120 bij bol.com. Het was alleen wel slim als je had gezien dat dit om Upgrade versies gaat Deze werkt pas als je al een bestaande Windows op je computer hebt. Hiermee kan je hem naar windows 7 upgraden (daarom heet het ook een Upgrade versie ) Gewoon bij Azerty kopen dus. Dat is wél een volledige Windows versie. Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Meneertje FireFighter, heel mooi dat je een Windows 7 hebt gevonden voor 120 bij bol.com. Het was alleen wel slim als je had gezien dat dit om Upgrade versies gaat Deze werkt pas als je al een bestaande Windows op je computer hebt. Hiermee kan je hem naar windows 7 upgraden (daarom heet het ook een Upgrade versie ) Gewoon bij Azerty kopen dus. Dat is wél een volledige Windows versie. Ja, ik had het al gezien, maar bedankt voor de extra waarschuwing.. Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost, maar anders merkt niemand dit op. Voor de duidelijkheid: =1&product[7517]=1&product[198905]=1&product[84030]=1&product[232977]=1&product[226358]=1&product[76909]=1&product[224663]=1&product[232912]=1&product[236489]=1&product[72617]=1"]Dit is de computer. Ik heb eens goed nagedacht over de prijs. Ik heb nu het beste van het beste, en daar betaal ik veel voor. Voor de computer alleen al ben ik zo'n €1100,- kwijt. Ik wil wat gaan bezuinigen. En daarmee bedoel ik geen €10, maar iets van €100 á €200. Ik wil graag een nieuwe samenstelling maken, eentje die goedkoper is terwijl hij Napoleon: Total War nog steeds op High/Ultra High kan afspelen zonder lag o.i.d. Omdat ik bijna geen verstand heb van computers, en helemaal niet van de onderdelen apart, wil ik jullie vragen om dat voor mij te doen. Ik wil graag ook het besturingssysteem (Windows 7 Home Premium) en een scherm. Als het kan ook nog een muis en toetsenbord. Het budget ligt voor de computer (onderdelen + behuizing) tussen de 800 en 900 euro, en maximaal 1000. Bewerkt: 26 februari 2010 door FireFighter Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Een iets mindere PC maar nog steeds goed voor 1256 incl scherm+windows 7+inbouw van Azerty. -Iets mindere grafische kaart genomen -Een goedkoper moederbord -Een goedkopere voeding -Ander scherm Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Een iets mindere PC maar nog steeds goed voor 1256 incl scherm+windows 7+inbouw van Azerty. -Iets mindere grafische kaart genomen -Een goedkoper moederbord -Een goedkopere voeding -Ander scherm Doe er meteen een andere voeding in, 700 watt is overkill. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Een iets mindere PC maar nog steeds goed voor 1256 incl scherm+windows 7+inbouw van Azerty. -Iets mindere grafische kaart genomen -Een goedkoper moederbord -Een goedkopere voeding -Ander scherm Doe er meteen een andere voeding in, 700 watt is overkill. Hier dezelfde PC maar dan met een 600 watt voeding. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Hier dezelfde PC maar dan met een 600 watt voeding. Twee voedingen zijn ook weer een beetje overdreven. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Hier dezelfde PC maar dan met een 600 watt voeding. Twee voedingen zijn ook weer een beetje overdreven. Oops, hihi. Dezelfde PC maar dan met 1 voeding. Bewerkt: 26 februari 2010 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.