Jump to content

Nieuwe pc: FireFighter (Ik wil een sterke game computer)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De systemen waar jullie mee aan kwamen zetten kunnen nog steeds Napoleon: Total War op Ultra High afspelen? ^_^

En ik hoeveel ruimte op mijn harde schijf heb ik? Ik wil minimaal 1TB :$ En ik heb nu 4GB werkgeheugen, wat is het voordeel van 6GB?

Ik zat te denken aan het volgende:

Deze harde schijf: Klik

En intern geheugen: Klik

En Klik, dat is dus de computer. Ik heb geen scherm en geen besturingssysteem nodig, ik kan het op de minder legale manier verkrijgen. Als de bovenstaande computer(s) N:TW niet op ultra high kunnen afspelen zonder lag, dan wil ik graag dezelfde computer behouden met eventueel 6GB werkgeheugen en 1.5TB harde schijf.

Bewerkt: door FireFighter

Kan aan mij liggen, maar voor een x4 systeem heb je geen 2 moederborden nodig ;)

Klopt, er was iets fout gegaan tijdens het samenstellen op de site. Mijn prijs was juist, maar bij de directe link kwam er nog een moederbord bij, wat het op 1070 bracht ipv 1020.

FiFi: Je hebt 500GB in de vorige setups. Kom je normaal wel mee toe, maar als je meer wil kan 500GB ook perfect. 4GB intern geheugen is overigens perfect, 6 gig is overkill en gebruik je nooit bij gewoon gebruik van je PC, ook niet bij games.

Ik hoop overigens dat je het scherm niet weglaat omdat je dat ook "op de minder legale manier gaat verkrijgen". :puh:

Bewerkt: door .Senne

Kan aan mij liggen, maar voor een x4 systeem heb je geen 2 moederborden nodig ;)

Klopt, er was iets fout gegaan tijdens het samenstellen op de site. Mijn prijs was juist, maar bij de directe link kwam er nog een moederbord bij, wat het op 1070 bracht ipv 1020.

FiFi: Je hebt 500GB in de vorige setups. Kom je normaal wel mee toe, maar als je meer wil kan 500GB ook perfect. 4GB intern geheugen is overigens perfect, 6 gig is overkill en gebruik je nooit bij gewoon gebruik van je PC, ook niet bij games.

Ik hoop overigens dat je het scherm niet weglaat omdat je dat ook "op de minder legale manier gaat verkrijgen". :puh:

Ik hoef geen extraatjes als die niet nodig zijn. ^_^

En =1&product[7517]=1&product[232977]=1&product[226358]=1&product[76909]=1&product[224663]=1&product[72617]=1&product[237741]=1&product[250437]=1"]deze computer, kan die N:TW op ultra high zonder lag afspelen? :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Als N:TW je belangrijkste game is kan je net zo goed voor i5 dual core gaan met een HD5670 o.i.d..

Nee, ik heb N:TW als richtlijn, aangezien de toekomstige games misschien iets hoger of hetzelfde zijn als N:TW.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...