viccie211 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Is het mogelijk om het .adf bestand van Flash FM uit VC te converten naar SA om het daarna te vervangen voor playback fm ofzo? En nee ik wil hem niet in Herrie FM(user track player) want me C:/ schijf staat al bijna vol. Reageren
viccie211 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Herrie FM Ja wat mag ik de Nederlandse vertaling van SA niet gebruiken dan? Je kan het dan veel makkelijker lezen hoor. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik denk dat Alex het gewoon grappig vond en niets meer.. Reageren
viccie211 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Had ik ook wel door maar ik vind het dan leuk om zo te reageren. Maar weet iemand of het kan? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Het zou kunnen. Eerst moet je een programma hebben wat adf naar mp3 oid omzet, zoals Vicesimus Alter. Dan, wanneer je de MP3 hebt, moet je alles uitknippen naar losse bestanden (DJ teksten, begin liedjes, midden liedjes, eind liedjes), en die dan met SAAT ingame zetten. In SA wordt gebruikgemaakt van 3 begin- en eindsoorten: DJtekst 1, DJtekst 2 en niks. Omdat VC maar 1 DJtekst bevat moet je dus of ze alle drie hetzelfde maken, of het originele liedje zonder tekst zien te vinden. Het is veel werk om te doen, maar het kan wel. Reageren
viccie211 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Okee daar denk ik dat ik geen zin in heb maar toch bedankt voor de hulp. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Kan je ook geen DJ tekst erin doen? Bijv dat alleen de muziek blijft draaien? Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Het zou kunnen. Eerst moet je een programma hebben wat adf naar mp3 oid omzet, zoals Vicesimus Alter. Dan, wanneer je de MP3 hebt, moet je alles uitknippen naar losse bestanden (DJ teksten, begin liedjes, midden liedjes, eind liedjes), en die dan met SAAT ingame zetten. In SA wordt gebruikgemaakt van 3 begin- en eindsoorten: DJtekst 1, DJtekst 2 en niks. Omdat VC maar 1 DJtekst bevat moet je dus of ze alle drie hetzelfde maken, of het originele liedje zonder tekst zien te vinden. Het is veel werk om te doen, maar het kan wel. waarom zet je de hele MP3 file dan niet meteen gewoon naar de USER TRACK PLAYER en verander je de naam naar FLASH FM Bewerkt: 20 november 2009 door gta vcs-freak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.