MegaPilot Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Hai, ik heb nog MSN 8.5, zegt dat ding dat ik moet updaten, nou goed. Dat ding zit de hele tijd te updaten en dan draait ie steeds alles terug..Het maakt me geen zak uit welke MSN je op m'n pc kan gooien, ALS HIJ MAAR WERKT. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Reageren
RoL0 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Hai, ik heb nog MSN 8.5, zegt dat ding dat ik moet updaten, nou goed. Dat ding zit de hele tijd te updaten en dan draait ie steeds alles terug..Het maakt me geen zak uit welke MSN je op m'n pc kan gooien, ALS HIJ MAAR WERKT. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Als hij maar werkt hè.. Nou dan zou ik tijdelijk op 8.5 blijven RoL0 Reageren
joopykoopy Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 of je neemt een alternatieve MSN client, zoals emesene, pidgin of amsn Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 't Heeft zichzelf opgelost, blijven drukken op 'Opnieuw Proberen' was de oplossing. Toch bedankt. Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik gebruik die standaart van windows nog xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.