justin$ Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) hey ik speel samp al heel lang maar van daag installeer ik 2 wapen mods en bij samp start ie mooi op maar dan krijg ik succes full connection en dan zie ik de server info en dan blokkeert hij en ik krijg geen skins te zien datje kan kiezen pls help alvast bedankt justin Bewerkt: 6 november 2009 door justin$ Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Als SA niet crasht bij het laden (dus terwijl je het SA-MP logo en het laadbalkje ziet), moet je het probleem aan de serverkant zoeken. Reageren
justin$ Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Als SA niet crasht bij het laden (dus terwijl je het SA-MP logo en het laadbalkje ziet), moet je het probleem aan de serverkant zoeken. het is niet bij het laad balkje ihet is naa het laad balkje dan krijk je ls kust te zien dan krijg ik succes full conection en dan blockt hij. (dit doet hij bij ale servers) Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ja, dat is dus wat ik zei .. Toevallig SCM mods geïnstalleerd? Reageren
justin$ Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ja, dat is dus wat ik zei .. Toevallig SCM mods geïnstalleerd? Lol nee nog nooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.