klerk559 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Beste, Ik heb sinds vorige week windows 7. Dus ik vrolijk weer GTA IV installeren. Mijn oude savegame was ik kwijt, dus ik zocht naar een manier om een 100% savegame te downloaden. Dit blijkt met de Xlive wrapper te kunnen. Na alle stappen uitgevoerd te hebben startte GTA IV niet meer op. Zelfs geen foutmelding. Als ik xlive.dll uit de installatiemap haal doettie het weer wel. De Xlive wrapper heb ik in het verleden wel gebruikt in Vista en daar deed ie het wel. Wie weet de oplossing of is die er (nog) niet? Groetjes. Reageren
damitch Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Beste, Ik heb sinds vorige week windows 7. Dus ik vrolijk weer GTA IV installeren. Mijn oude savegame was ik kwijt, dus ik zocht naar een manier om een 100% savegame te downloaden. Dit blijkt met de Xlive wrapper te kunnen. Na alle stappen uitgevoerd te hebben startte GTA IV niet meer op. Zelfs geen foutmelding. Als ik xlive.dll uit de installatiemap haal doettie het weer wel. De Xlive wrapper heb ik in het verleden wel gebruikt in Vista en daar deed ie het wel. Wie weet de oplossing of is die er (nog) niet? Groetjes. Dit had ik ook telkens, ik had een topic geopend hoe je dit allemaal doet. Maar niemand reageert ineens meer. Xlive wrapper doet het niet bij mij, bij jou dus ook niet ¬.¬ Reageren
klerk559 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Beste, Ik heb sinds vorige week windows 7. Dus ik vrolijk weer GTA IV installeren. Mijn oude savegame was ik kwijt, dus ik zocht naar een manier om een 100% savegame te downloaden. Dit blijkt met de Xlive wrapper te kunnen. Na alle stappen uitgevoerd te hebben startte GTA IV niet meer op. Zelfs geen foutmelding. Als ik xlive.dll uit de installatiemap haal doettie het weer wel. De Xlive wrapper heb ik in het verleden wel gebruikt in Vista en daar deed ie het wel. Wie weet de oplossing of is die er (nog) niet? Groetjes. Dit had ik ook telkens, ik had een topic geopend hoe je dit allemaal doet. Maar niemand reageert ineens meer. Xlive wrapper doet het niet bij mij, bij jou dus ook niet ¬.¬ Xliveless bracht ook bij mij de oplossing. Alleen nu kan ik niet meer online spelen toch? Iig de hometoets werkt niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.