llllllllll Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Reageren
Velaro Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Volgens mij is dit wat je zoekt. Reageren
llllllllll Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Volgens mij is dit wat je zoekt. http://i44.tinypic.com/aeb2o1.jpg ja bedankt nu kan ik weer opzoek gaan naar het boekje :-), maar heb je ook de NL versie ervan >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< Bewerkt: 7 november 2009 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.