Jump to content

Een superdukes?


bus

Recommended Posts

Ik heb onlangs een ps3 aangeschaft ( eindelijk :puh:) Maarja ik heb dus gta 4 gekocht en ik vraag me af?

Ik houd van muscle cars en de dukes is de beste ( eigen mening)

Maar ik heb dus de oranje 'highway reaper' met blower en zwart in plaats van chroom etc etc , maar mijne heefd een spoilertje achterop . En nu zag dat sommige ook nog louvres op het achterraam hebben , Maar ik heb de combinatie van beiden nog nooit gezien ( louvre/spoilertje) kan iemand miss bevestigen dat dit wel of niet bestaat want ik zou graag een Dukes hebben met echt alles er op en er aan in mijn strijd tegen de alles wat dilletante is :puh::P.

Maarja misschien weet iemand het antwoord

Thanx

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onlangs een ps3 aangeschaft ( eindelijk :puh:) Maarja ik heb dus gta 4 gekocht en ik vraag me af?

Ik houd van muscle cars en de dukes is de beste ( eigen mening)

Maar ik heb dus de oranje 'highway reaper' met blower en zwart in plaats van chroom etc etc , maar mijne heefd een spoilertje achterop . En nu zag dat sommige ook nog louvres op het achterraam hebben , Maar ik heb de combinatie van beiden nog nooit gezien ( louvre/spoilertje) kan iemand miss bevestigen dat dit wel of niet bestaat want ik zou graag een Dukes hebben met echt alles er op en er aan in mijn strijd tegen de alles wat dilletante is :puh::P.

Maarja misschien weet iemand het antwoord

Thanx

Hey,

Die bestaat wel degelijk. Je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben. Het beste wat je kunt doen is met een andere Dukes door de wat armere wijken rijden zoals Broker rijden. Dan zul je heel veel andere Dukes tegenkomen en waarschijnlijk zit daar dan ook wel een 'fully modded' Dukes tussen.

Veel succes en natuurlijk nog veel plezier met je PS3! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...