Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Hoi! Ik heb een probleempje met de wapensets; ik kan in wapenset 1 en 2 GEEN Sniper Rifle krijgen. Wel de Combat Sniper... Kun je die niet krijgen in een wapenset of hoe hoe zit dat? MVG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Hoi! Ik heb een probleempje met de wapensets; ik kan in wapenset 1 en 2 GEEN Sniper Rifle krijgen. Wel de Combat Sniper... Kun je die niet krijgen in een wapenset of hoe hoe zit dat? MVG had ik ook, ik gebruikte altijd advanced wapenset maar toen ik een poor wou had ik nog altijd men sniper van advanced, maar als al je kogels op zijn. en je gebruikt je poor wapenset zal je wel die andere sniper hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 simpel : stop met cheaten en koop 'm in de ondergrondse winkeltjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 simpel : stop met cheaten en koop 'm in de ondergrondse winkeltjes! Idd, ik snap dat cheaten makkelijker is, maar probeer gewoon de spanning er een beetje in te houden en ga op zoek. Verken de wereld en zoek je wapens . Gaat heen (Ik ben niet christelijk, maar dit vond ik wel passen.... ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Locatie van de Sniper Rifle: http://nl.wikigta.org/wiki/Sniper_rifle_locatie_%28GTA_IV%29 Normaal heb je toch nog wat Sniper Rifles over van de verhaallijn, toch als je niet cheat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Hoi! Ik heb een probleempje met de wapensets; ik kan in wapenset 1 en 2 GEEN Sniper Rifle krijgen. Wel de Combat Sniper... Kun je die niet krijgen in een wapenset of hoe hoe zit dat? MVG had ik ook, ik gebruikte altijd advanced wapenset maar toen ik een poor wou had ik nog altijd men sniper van advanced, maar als al je kogels op zijn. en je gebruikt je poor wapenset zal je wel die andere sniper hebben Wanneer ik dus doe wat jij zegt heb ik nog altijd die andere... Bewerkt: 7 november 2009 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Hoi! Ik heb een probleempje met de wapensets; ik kan in wapenset 1 en 2 GEEN Sniper Rifle krijgen. Wel de Combat Sniper... Kun je die niet krijgen in een wapenset of hoe hoe zit dat? MVG had ik ook, ik gebruikte altijd advanced wapenset maar toen ik een poor wou had ik nog altijd men sniper van advanced, maar als al je kogels op zijn. en je gebruikt je poor wapenset zal je wel die andere sniper hebben Wanneer ik dus doe wat jij zegt heb ik nog altijd die andere... Zoek dan op wikigta de vindplaats van die andere, voila, klaar. Einstein... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Hoi! Ik heb een probleempje met de wapensets; ik kan in wapenset 1 en 2 GEEN Sniper Rifle krijgen. Wel de Combat Sniper... Kun je die niet krijgen in een wapenset of hoe hoe zit dat? MVG had ik ook, ik gebruikte altijd advanced wapenset maar toen ik een poor wou had ik nog altijd men sniper van advanced, maar als al je kogels op zijn. en je gebruikt je poor wapenset zal je wel die andere sniper hebben Wanneer ik dus doe wat jij zegt heb ik nog altijd die andere... Zoek dan op wikigta de vindplaats van die andere, voila, klaar. Einstein... Heel grappig... Ik wil hem in mijn wapenset kunnen blijven houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Heel grappig... Ik wil hem in mijn wapenset kunnen blijven houden. Dat is sipel: je cheat niet of je haalt elke keer na cheaten weer de Sniper Rifle, waarom wil je trouwens de zwakkere van de 2 versies altijd hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Heel grappig... Ik wil hem in mijn wapenset kunnen blijven houden. Dat is sipel: je cheat niet of je haalt elke keer na cheaten weer de Sniper Rifle, waarom wil je trouwens de zwakkere van de 2 versies altijd hebben? Gewoon! Maar ik cheat veel... Dus moet ik dan elke keer wanneer me kogels op zijn weer naar de wapenshop... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Heel grappig... Ik wil hem in mijn wapenset kunnen blijven houden. Dat is sipel: je cheat niet of je haalt elke keer na cheaten weer de Sniper Rifle, waarom wil je trouwens de zwakkere van de 2 versies altijd hebben? Gewoon! Maar ik cheat veel... Dus moet ik dan elke keer wanneer me kogels op zijn weer naar de wapenshop... Cheaten valt af te leren, ik deed het vroeger ook zo vaak, ben het op één dag afgeleert, moeilijk is het stoppen niet, maar je moet je kunnen weren tegen de drang om het allemaal te vergemakkelijken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Heel grappig... Ik wil hem in mijn wapenset kunnen blijven houden. Dat is sipel: je cheat niet of je haalt elke keer na cheaten weer de Sniper Rifle, waarom wil je trouwens de zwakkere van de 2 versies altijd hebben? Gewoon! Maar ik cheat veel... Dus moet ik dan elke keer wanneer me kogels op zijn weer naar de wapenshop... Cheaten valt af te leren, ik deed het vroeger ook zo vaak, ben het op één dag afgeleert, moeilijk is het stoppen niet, maar je moet je kunnen weren tegen de drang om het allemaal te vergemakkelijken . Oke... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.