propje400 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Effe een vraagje, komt het doordat ik mijn server zelf host dat als er rond de 20 zijn, bijna iedereen crasht? of komt het door het script? want anders ga ik ook geen serverffs host kopen:S Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Wat is je internet speed? Bij een slome verbinding kan de server het namelijk nogal moeilijk hebben om alles te updaten. Zorg er verder voor dat je zo min mogelijk code hebt in OnPlayerUpdate omdat dit zo'n 30 keer per seconde wordt aangeroepen. Ook kan het handig zijn om MAX_PLAYERS in te stellen op het maximale aantal spelers dat in je server kan (bv 50) zodat de server niet nog eens extra 450 spelers moet af gaan die er toch niet in kunnen. #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 50 Reageren
propje400 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Wat is je internet speed? Bij een slome verbinding kan de server het namelijk nogal moeilijk hebben om alles te updaten. Zorg er verder voor dat je zo min mogelijk code hebt in OnPlayerUpdate omdat dit zo'n 30 keer per seconde wordt aangeroepen. Ook kan het handig zijn om MAX_PLAYERS in te stellen op het maximale aantal spelers dat in je server kan (bv 50) zodat de server niet nog eens extra 450 spelers moet af gaan die er toch niet in kunnen. #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 50 ok zal ik aanpasssen bedankt! ik heb niet eens OnPlayerUpdate Bewerkt: 7 november 2009 door propje400 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.