stratega Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 ik heb een probleem met 3D max... normaal gesproken als je een voorwerp verplaatst, met uiteraard het verplaats tool, Dan krijg je 3 pijltjes die de x,y en z as voor moeten stellen met een blokje voor vrij bewegen. ik ben nu halverwege het bouwen van een nieuwe trein en..... op een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ik alleen een rood lijntje krijg bij het verplaatsen... hier kan ik nu alleen nog maar werken met coordinaten terwijl ik liever gewoon met mn dikke vingertjes alles verschuif! hoe krijg ik die pijltjes weer terug? is er een shortcut voor ofzo? ik word er echt wanhopig van :S thanks in advance! Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Op X drukken, en volgende keer dit soort vragen over 3DS Max/Gmax hier stellen . Reageren
stratega Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Op X drukken, en volgende keer dit soort vragen over 3DS Max/Gmax hier stellen . jezus zo makkelijk..... lol... thanks a lot onderwerp afgesloten XD Het werkt niet.... Bewerkt: 7 november 2009 door stratega Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.