Jump to content

Computer samenstellen

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de Britse site kun je wel een i975 kopen :? En je hebt gelijk dat die HD5870x3 beter is, maar wat maakt het uit. Je hebt dan een Alienware :puh: Daar gaat het om.

Geplaatst:

Op de Britse site kun je wel een i975 kopen confused2.gif En je hebt gelijk dat die HD5870x3 beter is, maar wat maakt het uit. Je hebt dan een Alienware puh2.gif Daar gaat het om.

En wat wil je doen met een Alienware? Die dingen zijn zo enorm lelijk. Ik kan nu ook AlienWare op mijn PC schrijven, dan heb ik ook een AlienWare.

Geplaatst:

En wat wil je doen met een Alienware? Die dingen zijn zo enorm lelijk. Ik kan nu ook AlienWare op mijn PC schrijven, dan heb ik ook een AlienWare.

Alienware verkoopt wel de beste computers als je geen samengestelde PC wilt en geld teveel hebt. Persoonlijk vind ik de kasten van Alienware echt gaaf, maar die kan je volgens mij ook los kopen.

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.acer.com/predator/

lol.

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16883103200

Videokaarten eruit gooien en 5000 series erin doen. Hoe je je HDD's doet weet ik niet, maar voorin kunnen dacht ik 4 HDD's die verwisselbaar zijn, dus moet er binnenin ook 1tje of meer zijn. Er zijn 1.5TB beschikbaar, dus 5x1.5 7.5TB.

Je hebt toch teveel geld, dus een Predator lijkt me wel grappig.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Beter koopt hij HD5970 in CF en dan huurt hij iemand in die zn i7 even op 4.5Ghz zet.

De Acer Predator heeft vloeibare koeling standaard, denk je dat een i7 965 met vloeibare koeling 5Ghz haalt?

Geplaatst:

Beter koopt hij HD5970 in CF en dan huurt hij iemand in die zn i7 even op 4.5Ghz zet.

De Acer Predator heeft vloeibare koeling standaard, denk je dat een i7 965 met vloeibare koeling 5Ghz haalt?

Nee, en die vloeibare koeling waar jij op doelt. Die heb ik voor onderzoek kunnen bekijken, is gewoon de H50 van corsair zonder corsair logo erop.

Geplaatst:

Die "vloeibare koeling" is geloof ik gewoon een Cooler Master H50 als ik het goed zie. En aangezien deze jongeman toch geen limit op zn budget heeft kan hij zo een groot en uitgebreid waterkoelingssysteem aanschaffen voor zn Northbridge, CPU en graka's. En vergeet niet dat die Predator enorm lelijk is.

Geplaatst:

En kan ik er wat aan doen dta ik en roemenie woon.

Daar kan je niks aan doen, maar waarom staat er dan bij je woonplaats Spanje? Dan kan je beter een Spaanse website nemen voor je (in mijn ogen geldverspillende) computer. Tevens heb je meer kans dat leden ook de site begrijpen, want Spaans kent men eerder dan Roemeens denk ik zo. :puh:

Geplaatst:

Die "vloeibare koeling" is geloof ik gewoon een Cooler Master H50 als ik het goed zie. En aangezien deze jongeman toch geen limit op zn budget heeft kan hij zo een groot en uitgebreid waterkoelingssysteem aanschaffen voor zn Northbridge, CPU en graka's. En vergeet niet dat die Predator enorm lelijk is.

*Corsair H50.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...